wtorek, 10 grudnia 2013

rodział 22

                                                                    *******
CH-Harry podasz mi walizke ?
H-Jeszcze jedną? masz już jedną
CH-W dwie sie zmieszcze plus torba duża i plecak i bedzie oki
Z-Hej nie przeszkadzam?
H-NIe skąd czy twoja Pezz też bierze tyle walizek?
Z-3 plus plecak i chyba torbe
CH-Widzisz ja mam mniej nie marudź
Z-Perrie sie pyta czy bierzesz jakiś duży zeszyt?
CH-A tak... biore a i niech weźmie aparat bo wczoraj u niej zostawiłam
Z-Oki powiem
Harry podał mi walizke i zaczełam dalsze pakowanie,
H-To dla ciebie
CH-A co to?
Harry otworzył pudełeczko a w nim był łańcuszek z serduszkiem
CH-Śliczny ale z jakiej to okazji?
H-Bez okazji  che żebyś go zawsze miała przy sobie
CH-Dobrze
Pocałowałam chłopaka w policzek potem założył mi łańcuszek i pomagał w pakowaniu
H-Weźmiesz tą?
Wskazał na niebieską dość luźną koszule
CH-Tak a Harry bedziemy sie kontaktowac w miare mozliwosci?
H-Jescze sie pytasz? no pewnie
Spakowałam się do końca  wziełam plecak i torebe a Harry 2 walizki i zeszliśmy na dół Jesy już była oraz Victoria reszta dziewczyn ma czekac na lotnisku
J-Hej gdzie Perrie ?
P-Już zjeżdżam
Jedna walizka zjechała druga to samo a na 3 Perrie zjechała z plecakiem a Zayn zniósł torbe
P-Gotowa
J-Jak zwykle 30 walizek w połowie nie chodzi
P-Oj powymieniamy sie
CH-Niall bede tesknic'
N-Ja tez
Uściskałam się z kochanym braciszkiem dość długo potem z mama tata rodzicami Harrego
Z-Jedziemy?
CH-TAK jest
Wsiadłyśmy  do  dużego czarnego samochodu chłopcy zapakowali walizki i ruszylismy na lotnisko Dziewczyny już były fani też kilka zdjeć i do samolotu
CH-Bedziemy  tesknic
H-Ja za wami tez
Przytuliłam sie i may buziak
H-Nie długo sie zobaczymy
CH-Wiem
H-Uważjcie na siebie
Pomachałam Chłopakom zaraz jeszcze krzykne  na pożegnanie
CH-Kocham cie!!!!! Pomachałam
P-Ja też!!! papa!!!
Ruszyłymy w swoją  strone na początek Paryż potem Holandia i Niemcy gdzieś jakieś 2 tygodnie no 4 dni Paryż 4 dni Holandia i 6 dni w NIemczech potem chyba Włochy 7 dni Polska 6 dni i 4 dni w Czechach I potem powrót do Irlandi na 5 dni Londyn 10 dni Szkocja 5dni i wyjazd do Stanów.
                                                                       **********

Jesteśmy już po koncertach w Paryżu Holandii i Za 2 dni wyjeżdżamy z Niemiec, fani są super kocham ich Z chłopcami widzimy sie za 4 dni we Włoszech, Niall dzwonił mama dzwoniła a Harry to chyba z 1000 razy po jakies 4-5 godzin
V-Bitwa na poduchy !!!!!!
CH-Prosze cie
V-Tak wiem, kocham cie. Kochana jest sprawa
CH-Wal
V-Chodzi o Mata
CH-Coś nawywijał?
V-No nie wiem bo sie nie odzywa już 4 dzien i nie wiem co sie dzieje
CH-Zadzwon do niego
V-Dzwoniłam nie odbiera
CH-Moze jest zajety i oddzwoni
V-Może ;/
B-Vici ktos do ciebie
Ahhh ukochany przyjechał
V-Matt!!!!!!!!!
Żuciła sie na szyje  ucałowała i nie wiem co jeszcze
M-Hej
V-Martwiłam sie myslałam ze zejde na zawał
M-Przepraszam.  Chelsey jak sie czujesz?
CH-Jest dobrze to  ja spadam do dziewczyn nacieszcie sie soba
M-Uważaj na siebie Masz pozdrowienia od chłopaków i dziewczyny również
CH-Dzieki przekaze, tez ich pozdrów od nas
M-Ok
Wyszłam z pokoju i udałam się  na dół mieszkałyśmy w hotelu, przeszłam przez wielki hol na dole było sporo ludzi inni do recepcji inni wychodzili drudzy wchodzili,wszyscy zabiegani czas płynie i to szybko za nim  sie obejrzymy możemy stracić tych których kochamy na których nam zależy usiadłam przy stoliku zamówiłam sok i ciastko. Spojrzałam na wyświetlacz 1 wiadomość od Taylor
         -Może się spotkamy aktualnie jestem W Berlinie słyszałam że wy również ale nie wiem w którym hotelu odezwij się jak możesz xx
      -Hotel na ulicy Augsburger Strasse 197 coś poważnego?
     -Nie wszystko oki po prostu musisz o czymś wiedziec bede za 30minut
Ciekawe o co chodzi? może coś z dziadkami? albo.... Harry
CH-Niall?
N-Hej siostra jak trasa?
CH-Jest ok a u was?
N-Spoko, Harry !
CH-Nie ja nie do niego
N-Coś sie stalo?
CH-Nie nie znaczy...
N-Nie martw sie jest ok Harry  pilnuje sie odżuca zaloty chociaż ostatnio...
CH-Co ostatnio!!?
N-Przecież żartuje głowe bym mu urwał jak by was zostawił
CH-Wiem dobra koncze Taylor zaraz bedzie pozdrów wszystkich i ucałuj
N-Dobrze ty też, trzymaj sie
Czekałam na holu za nim siostra przyszła podeszło 2 dziennikarzy i za Taylor również

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz