wtorek, 13 sierpnia 2013

rozdział 4

Wstałam rankiem gdzieś koło 7:10 ubrałam się w to




 spięłam włosy i ruszyłam na dół na dół założyłam fartuch i zabrałam się za zrobienie naleśników

 
  nalałam soków do dwóch wielkich dzbanów rozstawiłam szklanki. Nagle ktoś objął mniez tyłu
N-Same smakołyki
CH-Przestraszyłeś mnie
N-Oj tam od tego się nie umiera
CH-Gdzie rodzice??
N-Zaraz zejdą jest 8:20 patrzeć jak tamci przyjdą na śniadanie
CH-Zapraszałeś ich ?
N-No przychodza czasami
CH-YYY no oki, starczy dla wszystkich
N-TO ja idę się ubrać
CH-EJ, czekaj ! rodzice wiedza ze przyjda??
N-Tak

Niall poszedł się ubrać ,zeszli rodzice na dół i przyszli tamci
P-HEJ, !!
M-Cześć wszystkim
CH-Hej, jak tam ?
EL-U Nas oki ale jak u ciebie?
CH-TEŻ oki, siadajcie, Niall zaraz zejdzie
N-Już biegne
Niall szybko zeszedł po schodach i usiadł do stołu
N-Nie no jak ja to rano zobaczyłem to myślałem że to sen
P-Wy jeszcze nie wiecie co ona potrafi
CH-Nie przesadzaj
Z-Idziemy dziś z tobą na casting pamiętaj
CHR-A to już dziś. Wszyscy idziecie ?
N-Tak, nagramy i wam pokażemy
M-Bardzo dobrze, tylko słońce nie stresuj sie
CH-ok
Wszyscy zjedli zaniosłam wszystko do zmywarki spojrzałam na zegarek
CH-O której jest ten caly casting?
LI-O 11
CH-10:30
H-Jedziemy

Harry złapał mnie za reke i zaczelismy biec
CH-EJ, zdążymy
H-Za nim oni wyjdą to przyjmuje przeprosiny śniadanie było cudne
CH-Dzięki, i przepraszam że tak naskoczyłam
H-EJ no już przyjołem przeprosiny
CH-Dzięki
Wszyscy wyszli i pojechaliśmy było tam mnóstwo ludzi, Niall zaprowwadził mnie tam gdzieś do zapisu dostałam kartke z numerem 176952, czekaliśmy w kolejce,

H-Jaką masz piosenke ?
CH- evanescence - my immortal
P-Śliczna , dasz rade
EL-OOOO a w finale zaśpiewasz hmm caroline costa comment vivre sans toi
CH-Jak sie dostane
H-Dostaniesz
CH-A jak nie? to co wtedy zrobisz?
H-HMM, sama nagrasz płyte znajdziemy ci prodócentów i tp i wydasz płyte i bedziesz slawna
CH-Trzymam cie za słowo
Wyświetlił się mój numer weszłam na scene przedstawiłam się i zaczełam

I'm so tired of being here
Suppressed by all of my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
Your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I've held your hand through all of these years
But you still have all of me

Nicole Scherzinger-Po co tu przyszłaś ??
CH-Mam świetny głos więc dlateg tu przyszłam chce byc kimś i wiem że moge

Louis Walsh-oki, ale i tak wszyscy wiedzą że wygrasz, masz brata z One Direction więc oni ci pomogą

CH-Czyli mam rozumieć że mimo ze mam świetny glos nie moge tu zostac bo mój brat jest w zespole ???

Louis Walsh-No tak jakby, oni i tak ci pomogą wiec, ...

Sharon Osbourne -Ej ale nie musimy jej skreślać bo ma sławnego brata, ja ją tu chce

Nicole Scherzinger-Ale dajmy szanse innym, co nie maja tyle szczęścia

Sharon Osbourne -Jak chcecie, ej kochana masz ty jest karta i wszystko do kogo masz się udać producenci i tp, i ja jako pierwsza chce twoją płyte, bo ty była byś na 100% w mojej grupie
CH-Dziękuje pani, i obiecuje

Podbiegłamdo Sharon i uściskałam ją powiedziała mi na ucho

Sharon Osbourne -Oni się nie znają, ale ja wieże w ciebie
CH-Dziękuje

Wyszłam z sali
LOU-Nie kumam ludzi, masz brata to on ci pomoze, oki pomozemy ci ale przeciez mogli cie puscic skad wiedza ze ludzie beda glosowac na ciebie ?
CH-Nie mam pojęcia, ale dostałam to od Sharon



 
Sorry że krótki ale mam nadzieje ze sie spodoba i przepraszam za błedy  :p






1 komentarz: