poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Rozdział 3

CH-Dziękuje,
H-Nie ma za co
CH-Poczekasz, skocze do łazienki
Stanęłam nad umywalką trzymając w ręku biały proszek, 3 dni nie brałam a teraz co wszsytko na marne, zaczęłam mówić po cichu że nie mogę obiecałam dziewczyna i Niallowi, Harry wszedł do łazienki
H-Chelsey?
CH-Harry? ja już nie biorę  od 3 dni spytaj się Nialla
Rozpłakałam się i zsunełam się po ścianie, Harry usiadl i przytulił mnie pytając się po cichu dlaczego? Więc odpowiedziałam na pytanie loczka i siedzieliśmy tak pod scianą w mojej njowej łazience wtuleni, było mi tak dobrze tylko ja się pytam po jasną cholere przyłaził mój brat
N-Nie przeszkadzam??
H-NIe,
N-Fanki gadają że wy razem no wiecie
CH-Nie!! dajcie mi spokój okej Harry podobasz mi się ale co z tego??? kto by chciał dziewczyne z domu dziecka i do tego która ćpa, sorry kończy z tym
Wybiegłam z pokoju i weszłam do pokoju Nialla wtulając się w dzieczyny
CH-Powiedziałam mu
EL-O czym
CH-ŻE kończe z ćpaniem, i ze go kocham
P-I jaka reakacja ?????????????
CH-Nie wiem bo uciekłam z płaczem.
Do pokoju wszedł Harry i Niall
N-Chelsey w porządku ??
Wstałam na przeciwko Nialla i zaczęłam krzyczeć nie wiem czemu
CH-Nie, nie ! nie jest wporządku, jest jeszcze gorzej. Czuje się okropnie pasuje
Harry zaczął sie śmiać
CH-A ty z czego się śmiejesz? Jesteś okropny, beznzadziejny, dupek, palant. Co ty sobie myślisz ze jak ćpam i jestem z domu dziecka to jestem inna ?? Nikomu nie życze tego co ja przeszłam, kumasz? Ale nie ty bogaty zadufany w sobie Pan Styles i tak może wszystko, a ja ci powiem że gówno możesz. I nie mam bladego pojęcia co te tapeciary w tobie widzą, wiesz?
H-Czyli ty też się do nich zaliczasz?
CH-Jesteś.. ahh... brak mi słów, ale no tak jak już wiesz podobasz mi się wiec co bedziesz mnie gnębił?? Jestem twoją kolejną ofiarą??
H-Tego nie powiedziałem
LOU-Ej spokój, nie kłóćić mi się tu
CH-Ale miałeś na myśli, myślałam że będę miała przyjaciela, któremu mogę wszystko powiedzieć. Ale ty kpisz sobie z moich uczuć i ze mnie, a to boli
Liam podszedł do mnie i mnie przytulił.
LI-Ej kochana już cicho uspokój się, ej idzcie już ja z nią zostane, i sobie pogadamy oki?
CH-Dzięki
Wszyscy wyszli w pokoju został tylko Liam i JA
LI-Harry ci się podoba??
CH-Tak, ale nie zabije się z tego powodu że mnie nie chce, chce żeby był moim przyjacielem, chce mieć w kimś oparcie, nie tylko w dziewczynach i bracie, ale i w was. Ale nie jestem pewna czy mnie lubicie
Spuściłam głowe,jestem tu raptem jakieś 5 godzin góra 6 i czuje że nie znajde tu przyjaciół, przykre.
LI-Lubimy cię w ręcz kochamy, Rodzice Nialla i on sam dużo nam opowiadali o tobie, jesteś tu jakieś 6 godzin i jestes zajebista dziewzyna, wszyscy się dogadujemy, masz w nas wszystkich oparcie, pomagamy sobie na wzajem,jesteśmy teraz rodziną włącznie z tobą
Ch-Dzięki, teraz wiem że ty mi na 100% pomożesz i moge ci wszystko powiedzieć
LI-Oki, a ja tobie
CH-Spok, a co do Harrego myślisz że powinnam go przeprosić?
LI-Tak, ale jutro oki, niech ma wyrzuty sumienia chociaż przez 1 dzień
CH-Oki, układ stoi
Zeszliśmy na dół wszyscy siedzieli, Harry nie patrzył już tak jak zwykle i to bolało ale chyba zasłużyłam sobie na to. Wszyscy się pożegnaliśmy i wyszli a ja z Niallem poszliśmy na kolacje a potem do swoich pokoi, wzięłam prysznic i założyłam tą piżamkę ;


I położyłam się czytając sms od Hazzy:


                                           Od Harry
Fochasz się jeszcze??
                                                       Od Chelsey
Może tak może nie :p
                                              OD HARRY
Też cię kocham, pogadamy jutro nie zapomnij o castingu, bo idę z tobą
                                             OD CHELSEY
Kto by chciał z taką wiedzmą gdzie kolwiek iść ??
                                            OD HARRY
Ja bym chciał. To jak fochasz się ???
                                           OD CHELSEY
Nie będę przepraszała nigogo przez sms bo to nie kulturalne z samego rana jak wpadniecie to może foch mi przejdzie  :)
                                        OD HARRY
Uparta jestesteś, ale kochana, sądze że ty też tak o mnie sądzisz
                                   OD CHELSEY
Dziękuje, ty też jesteś kochany, i wiesz że nie chciałam tego specjalnie powiedzieć ???
                                OD HARRY
Wiem, wiem wybacze ci jutro, jak będą fajne przeprosiny :D
                                   OD CHELSEY
Lubisz naleśniki z polewą z bitą śietaną z serkiem lub dżemikiem??? bo robie zajebiste naleśniki,
                                   OD HARRY
Uwielbiam, i czeakam już na nie, narobiłaś mi smaku, podła jesteś :P
                                  OD CHELSEY
Też cie kocham, wchodziłeś na TT???
                                    OD HARRY
Tak, widziałem, zaraz to sprostuje bo widze tu niemiłe w twoją stronę komentarze
                                  OD CHELSEY
Dziękuje, słodziaku :*
                                             OD HARRY
Nie ma za co, słodziaku, :P
                                           OD CHELSEY
Spadam lulu, dobranoc, słodkich snów, księciu :D    xoxo
                                        OD HARRY
Dzięki ty też śpij słodko księżniczko, kolorowych słów. xoxo


Odłożyłam telefon i poszłam spać, zastanawiałm się z tym castingiem, mam głos ale nie wiem czy ta sława to dla mnie? Pójdę zobacze może się uda, raz kozie śmierć. Chociaż z moim szczęsciem... Nie chce żeby wszyscy mówić ze dostałam się czy wygrałam tylko dlatego że mam sławnego brata i zajebistych kolegów. Bo ja umiem śpiewać i to umiem robić, więc pójdę. A co do Harrego to chyba za bardzo naskoczyłam.

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do The Versatile Blogger Award i więcej informacji znajdziesz u mnie: http://directionoverload.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award-2-3-4.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny. Troche z opoźnieniem przeczytałam, ale Cudny

      Usuń