niedziela, 18 sierpnia 2013

Rozdział 8

W OSTATNIM ROZDZIALE:

   Harry Styles zabawia się z nową dziewczyną w klubie, czyżby nowa miłość?
V-Z kąd to masz?

A-Kupiłem i mam to masz swojego kochasia wystarczy że jesteście osobno w trasie i ma cie w dupie
CH-To nie prawda
Pobiegłam na swoje łóżko i walnęłam się na nie i szlochałam. Jak on mógł?? co to ma być się pytam ? Ciekawe czy reszta chłopaków o tym wie, przecież Niall go zabije
A-Ej mała nie płacz, nie jest wart tych łez
Alex wszedł na łóżko i przytulił mnie

                                                                   ************

CH-Dlaczego?
A-Bo jest kretynem, ja bym nigdy tego nie zrobił
CH-Palant
A-EJ no już spokój jego strata, ja bym taką dziewczyne na rękach nosił i wogóle
CH-Dzięki
Alex przytulił mnie do siebie bawiąc się moimi włosami, w tej chwili wszedł Harry 


H-Co wy?
CH-Nie nawidze cie !
H-CO zrobiłem ??
CH-Ty się mnie pytasz co zrobiłeś? śmieszny jesteś. że ci Niall jeszcze nie wpieprzył
H-ALe co ja takiego zrobiłem?????
CH-Powiedź mi jedno tylko jedno. Dlaczego? w czym jestem zła? staram się jak mogę, tęsknie i wogóle ale to że nie chce z tobą sypiać to musisz lizać się z inną?!
H-Co?!! Oczym ty mówisz
B-EJ spokój, Chelsey spójrz na date a potem krzycz na tego co ci kitu nawciskał 


Luknęłam na date 16.08.20011.
CH-TY palancie, jak mogłeś?
A-NIe mogę patrzeć jak z nim jesteś słyszysz? on cię i tak zrani prędzejczy później
CH-Musiałeś to robić? Nie mogłeś po prostu powiedzieć ?
A-WIdac nie, mam was w dupie odchodze szukajcie sobie kogoś innego macie 3 dni, ja tu nie wracam
V-I  bardzo dobrze
Alex wyszedł, głupio mi sie zrobilo
CH-HARRY..Przepraszam za to
Spóściłam głowe było mi tak głupio jak mogłam go posądzić o coś takiego i nie dając mu dojść do słowa wyjaśnienia


H-Myślałem że to jakiś sen, Ej słońce, czytaj daty najpierw a potem mnie osądzaj
CH-Tak mi głupio przepraszam
H-No już, chodź
Harry przytulił mnie do siebie i pocałował w czoło
H-Horan by mnie zabił
CH-Wiem,wiem
M-No, bardzo dobrze,, tylko nie mamy perkusisty
CH-Coś się wymyśli 


JA i Harry poszliśmy na miasto, Megan z chłopakiem także a dziewczyny szukały perkusisty jak wróciliśmy coś mamrotały że znalazły ale byłam tak zmęczona a one nawalone że wszyscy usneliśmy. Harry zostanie jeszcze na jedną noc stęskniłam sie za nim starsznie. Wariatka ze mnie a co do Alexa świnia jak on mógł coś takiego zrobić ok może i zakochał sie ale mógł to powiedzieć a nie robić coś takiego. 3 dni szybko minęły Harry pojechał a my graliśmy dalej z nowym perkusistą  Davidem współpracuje nam się dobrze jest bardziej ogarnięty niż Alex. Dostałam sms od Perrie


                                                                Perrie :
Jak tam, Harry pojechał??
                                                            Chelsey:
Niestety tak, a jak u was jak wasza trasa bo chłopaki to się obijają :p
                                                        Perrie:
Wiem, wiem, my ciężko tak samo jak wy. Kiedy kończycie tarse ????
                                                     Chelsey:
HMMM... Jakoś w październiku chyba 15 mamy ostatni koncert w Austarlii?
                                                  Perrie:
My o 3 dni wcześniej :P będzie impreaza, trzeba będzie wszystko uczcić
                                             Chelsey:
Tak, tak, spokojnie, wszystko się załatwi. Perr ja muszę iść na małą próbę dzwięku bo za 4 godziny koooncert
                                          Perrie:
Oki połamania nóg :p

 
                       Chwyciłam telefon i wyszłam na próbę która szybko minęła a potem masa fanów na koncercie, plakaty, po koncercie zdjęcia i tp. około 01:30 wróciliśmy do Tour Busa i położyłam się spać. Kolejne miesiące minęły bardzo szybko dziś wracam do domku będę w nim za około 3 godziny, pierwsze co to długa kąpiel w mojej łazience.
Nareszcie dotarłam do domku
CH-Hej!!!
M-Hej , tęskniłam
Uściskałam mame
CH-Gdzie tata?
M-W pracy
N-A o brata nie spytasz
CH-Niall!!!!!!!!!!!
Za nim najbardziej tęskniłam, żuciłam się na szyje jak małe dziecko
N-Też się ciesze, jak trasa ??
CH-Nie samowita, fani i wogóle łał
M-Ciesze się, głodna?
CH-No i to jak
N-Chodź na góre
Niall wziął moje walizki i poszliśmy na góre, weszłam do pokoju a tam wszyscy 

CH-Hej!!!!!!!
H-Hej
Uściskałam Harrego i wszystkich po kolei
LOU-Emocje?
CH-Żebyś wiedział
EL-Tęskniłam za tobą
CH-Ja też
Przytuliłam się do El, brakowało mi dziewczyn ale nareszcie znowu jesteśmy razem
Z-Opowiadaj
Zaczęłam opowiadać im wszystko ze szczegółami, nawet przy obiedzie
M-Dzieci ja wyjeżdżam do taty będziemy za 2 tygodnie
N-Oki
Mama poszłą się spakować i wyszła, zostaliśmy sami w domku
Niall wyjął kilka piw ja i dziewczyny zrobiłyśmy coś do jedzenia, i siedzielismy na tarasie do 22 potem poszlismy do pokoi, Dom jest ogromny i oni czesto tu zostaja bo naprawde jest gdzie spac, Harry spał ze  mna


CH-Tęskniłam
H-Ja też
Zaczeliśmy sie całować, Harry zdjął mi bluzke ja również potem spodnie i położył mnie na łóżko
CH-Co się patrzysz?
H-Bo nie wiem czy chcesz?

Jak sądzicie zgodzi się?? Jeśli tak to czy nie będzie żałować później na co się zgodziła ????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz