sobota, 16 marca 2013

Rozdział 14

Rano wstałyśmy, strasznie źle się czułam, miałam mdłości, szybko zeskoczyłam z łóżka i pobiegłam do łazienki,
A-Coś ty wczoraj jadła, ?
H-Nie wiem
Gdy ja byłam w łazience, przyszli chłopcy
N-Gdzie Hope
M-W łazience chyba sie czymś zatruła
Po 15 minutach wyszłam z łazienki umyta, lecz nadal byłam w piżamie.
N-Nie wyglądasz za dobrze
Z-Powinnaś dziś zostać w hotelu
A-Zostanę z tobą
H-Nie idzcie poradze sobie
N-Ja z tobą zostane i bez dyskusji
H-No dobra
M-Przynieść wam coś na sniadanie?
H-Tylko bułke mleczna
N-To ja pójdę po sniadanie i zaraz wróce
H-Ok
Ja zostałam sama w pokoju, wszyscy wyszli, Niall po minucie był u mnie
N-Co  wczoraj jadłaś?
H-Nie wiem, ale nie za wiele, naprawdę chcesz zostać?
 N-Tak
H-Jutro ci to wynagrodze
N-Jak będziesz się dobrze czuła
H-Ok,  Powiedziałeś wychowawcy?
N-Tak
Niall wskoczył do mnie na łóżko, leżeliśmy tak cały dzień tamci wrócili przed 15, a potem robili co chcieli, Zayn, Liam poszli grać na konsoli, Louis poszedł z Megan a na przeciwko mnie i Nialla leżała Ashley i Harry
Na kolacje zeszłam, czułam się znacznie lepiej, jutro po butka o 7:00  i zwiedzanie do 16 wraz z obiadem i dyskoteka, po kolacji poszłam do pokoju,  po telefon, bo dziś była akademia filmowa, znowu, po 23 wszyscy poszli do swoich pokoi, Tak minął nam cały tydzień, gdy wróciliśmy z wycieczki do domu, znowu zaczęłam wymiotować,Megan wiedziała że coś jest nie tak, kupiła mi test, powiedziałam że nie zrobię ale po jej namowach zgodziłam się, wynik był pozytywny, byłam w szoku Megan i Ashley obiecały ze nikomu nic nie powiedzą, nie wiedziałam jak mam to powiedzieć Niallowi, Rok szkolny co prawda sie kończył ale co z tego, ja i dziecko jakaś masakra, Niall ma karierę a ja? ja nie mam nic, jak wszyscy się o tym dowiedzą zespół ucierpi, przez cały miesiąc starałam ukryć że nie przybieram z byt dużo na wadze, poszłam do lekarza lekarz na to że wszystko w porządku jest to końcówka miesiąca, po wycieczce był już miesiąc, a z Niallem spałam przed wycieczką, chłopcy mieli wyjechać w trasę, w środek roku, w wakacje dziwne no ale cóż gdy mieli wychodzić podeszłam do Nialla
T-Musze ci coś powiedzieć
N-Słucham?
Nie wiedziałam jak totalan pustka w głowie
T-Jestem w ciąży
Niall nic nie powiedział, był zaszokowany tylko się uśmiechnął pocałował mnie i wyszedł, z tego co wywnioskowałam nie był szczęśliwy. Chłopcy wyjechali, od 2 miesięcy Niall nawet nie zadzwonił, usidłam na kanpie z dziewczynami i włączyłyśmy telewizor, a tam taki nagłówek "Niall Horan ma nową dziewczynę co z Hope czyżby ostra kłótnia,?" Łzy napłynęły mi do oczu Megan mnie przytuliła, Ashley zadzwoniła do Harrego, Chłopcy powiedzieli że się bardzo zmienił, nie jest już taki jak dawniej, Ashley wykrzyczała że jest palantem bo zostawił ją i dziecko, Harry nie wiedział co powiedzieć widać że chłopcy nic o tym nie wiedzieli. po 3 miesiącach na 2 dni przyjechła Harry i Louis, opowiedzieli całą sytuacje, że ta laska bardzo go zmieniła, był to 6 miesiąc ma sie urodzić dziewczynka, nadal nie moglam się pozbierać, obiecał że nigdy mnie nie skrzywdzi i nie zostawi a teraz? bawi sie w najlepsze, po 3 miesiącach zdałam sobie sprawe że wychowam to dziecko, czy z nim czy sama obojętne będę je bardzo kochać. Dziewczyny opiekowały sie mną ubranka ,wózek, łóżeczko było już kupione. Nie wiem jak im się mam odwdzięczyć tyle dla mnie zrobiły i nadal robią, a co do Pana Horana nadal się nie odzywał i bardzo dobrze mam go gdzieś, tylko co ja powiem małej jak zapyta gdzie jej tata?


Sorka za błedy, i że tak późno mam dużo nauki, teraz jeszcze nauczyciele mącą o naszej dalszej szkole i nie mam pojęcia gdzie dalej iść, postaram się koleiny rodział napisać jutro jak nie to 21 maraca w dzień wagarowicza bo mm wolne
Horanowaaaaa

2 komentarze:

  1. OOO nie spodziewałam się Hope w ciąży? a Niall- świnia pisz dalej szybkoooo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się napisać dziś lub jutro :p

    OdpowiedzUsuń