piątek, 15 lutego 2013

Louis cz22

Po 30 minutach, przyszła Dani i całe LM
P-CO SIE STAŁO?
L-Moje dziecko ma w czwartek zakonczenie roku, zarz przyjedzie z 3 kolezankami, i chce zebyscie sprawdzily jak spiewaja w co maja sie ubrac, i Dani by im jakis układ wymyśliła
D-Oki
J-Jaka piosenka
L-Nie weim ale to wasze fanki, pewnie beda chcialy jakas wasza, to sa 5-latki
A-Oki, eee a moze Wings,  cannoball lub Change your life
P-One maja 5 lat
J-Ja miałam 6 i umiałam spiewać
P-Umiałaś wyciagac?
A-Nie dokonca, ale nie oto chodzi, zaspiewaja to zobaczymy, zreszta zobaczymy jakie maja propozycje
JE-Dobry pomysł
A-Mama jesteśmy, czesc ciocie, to sa moje przyjaciółki : Megan.Lena i Jesy
DZ-Dzien dobry
Wszystkie-hej
A-Ciocie to pomozecie ?
AN-Tak, a jakie macie propozycje piosenek
M-HMM myslałysmy nad Wings, Dna i Cannoball
JE,J-To zaśpiewajcie.
Dziewczyny zaśpiewały, prześlicznie, w wieku 5lat miec takie głosy, Louis musiał usiąść z wrażenia
LM-O Boniu
P-Świetnie
AN-Macie śliczne głosy
JE-To moze najpierw  niech zaczna od najprostrzej Wings na zakonczenie
J-Oki
D-Zatańczycie ten układ co w piosence, ale dodam cos jeszcze
LE-A jakie stroje
L-Moze podobne co w teledysku?
P-OK, Jak pojedziecie do domu, niech rodzice napisza wam na karteczce rozmary ubran i butów
DZ-Dobze, dziekujemy
A-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA ciocie zrobicie sobie zdjecia z dziewczynami
LM-Oki
A-I ciocia Danielle też
D-Jesli chca
Zrobiłam dziewczyna kilka zdjec i poszly na gore
L-Dziekuje wam
LU-Jaaa moje dziecko ma taki głos
P-No widzisz, masz zdolne dziecko.
J-Nie sadzilam ze maja az takie glosy
D-Konkurencja
JE-Żebys wiedziała. masz jakis układ
D-Ten sam co w teledysku, ale dodam cos jeszcze
AN-Świetny pomysł
Po 3 godzinach Louis odwiózł dziewczynki do domu, i przyjechał
JE-To my sie zbieramy
L-Dzieki za wszystko
P-LU ja rano przyjde pojade z toba do szzkoly to wezme te karteczki z rozmiarami
LU-Ok
DZ-PA
LU.L-Pa
Louis zamknal drzwi
LU-Bedzie artystka
L-Piosenkarka w rodzinie, Tata śpiewa, córka spiewa a ja co? nic
LU-Jak to nic, robisz najlepsze zdjecia w całym UK, To tez talent, zreszta tez masz glos do spiewania, słyszałem cie nie raz
L-Chyba jak wyje
LU-Masz śliczny głos, mama śliczna i córka śliczna
L-OH dziekuje
Siedzielismy w salonie ogladalismy telewizje, Louis z mala zrobili nalesniki, usiedlismy mala poszla na gore, a ja przytuliłam sie do LU, i tak spedzilismy miły wieczór, jeszcze slyszałam ja Lu gada z Harrym przez telefon ale nie moglam zkumac o co chodzi, Louis mowil ze sie boi i wogule, ale ciesze sie ze jest tutaj i wspiera mnie i mala ze mi pomaga, on naprawde sie zmienił. Ale czy mu wybacze? Dosyć trudno bedzie mi to zrobic, strasznie duzo przeszlam, ale wywnioskowalam z dziewczynami, ze czuje sie winny tego co zrobił, i teraz stara sie to naprawić, lecz to czy mu wybacze, musze sie powaznie zastanowic , serce mowi ze tak, bo kocham go, rozum raz tak raz nie, Wszystko zostawiam pod znakiem zapytania


Horanowaaaaaaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz