sobota, 22 czerwca 2013

Kalendarz wspomnien.

 ''Horanowa'' Przepraszam że krótki ale mam nadzieję ze wam się spodoba :)


12 lipca jesteś nad morzem sama tak właśnie sama rozmyślając nad tym co się stało niewinny pocałunek a wszystko zniszczył, wszystkie marzenia a szczególnie waszą miłość. Siedzisz na piasku rysując tysiąc razy serce i przeklinasz pod nosem jak mogłaś pozwolić mu odejść, czasu się nie cofnie, on dzwonił ty nie odbierałaś a jak ty dzwoniłaś to on miał cię gdzieś. Wysoki brunet z wielką burzą loków na głowie, te zielone oczy które hipnotyzowały, ten uśmiech i dołeczki, te dłonie, ramiona. Zawsze cię pocieszał nawet rozpieszczał nie lubiłaś zbytnio tego ale dało się przyzwyczaić. Chłopcy bardzo cię polubili i nadal uwielbiają utrzymujecie kontakt. On był twoim sensem życia, a teraz nie masz już po co tu być . sięgnęłaś po torebkę w której była karta i długopis zaczęłaś pisać

                   Może kiedyś ktoś znajdzie tą buteleczkę, sens życia urwał się pewnej nocy przez pocałunek nie dałam nawet cienia szansy strasznie go kocham ale czy on kocha jeszcze mnie?? 
       Na pewno jestem tego pewna, te wszystkie chwile spędzone z nim, wygłupy, zdjęcia, fochy przeprosiny. Teraz zostało mi kilka zdjęć i wspomnienia nie jesteśmy już razem 2 tygodnie wiec na pewno już ma kogoś ile można czekać na dziewczynę która ci wybaczy. Może to kara za wcześniejsze błędy? kto wie, tylko sam Bóg i On tylko wie co stanie się ze mną. Tęsknie za nim ale nie mam już siły tak żyć. Kocham wszystkich moich przyjaciół no i jego Harrego.

                                                                                                Twoja T.I <3 xo 
                                                                
                                                                                                                                 12.07.2016

Włożyłaś list do butelki chciałaś wrzucić nagle usłyszałaś jakiś głos
N-Poczekaj wrzucimy razem
Miał na sobie bluzę z kapturem i ciemne okulary, również miał buteleczkę
T-Dla kogo to?
N-Opisałem wszystkie chwile spędzone z moją dziewczyną niestety przez głupi błąd ja starciełm a ty?
T-Nie dałam mu szansy i żałuje
N-Wrzucamy?
T-Pewnie

Wrzuciliście buteleczki i patrzyliście  jak odpływają, chłopak stanął za tobą i  objął cię w pasie zdjął kaptur
H-Przepraszam
T-Harry?

Odwróciłaś się i wasze usta się złączyły długi pocałunek w końcu się skończył
H-Strasznie  cię przepraszam  proszę wybacz mi postaram się nie spieprzyć już niczego ale nie każ mi już czekać
T-Kocham cię
Harry objął cię  i szepnął do ucha kocham cię na zawsze razem, ty odpowiedziałaś na zawsze

Razem z Harrym spędziliście 3 dni nad morzem i wróciliście do Londynu i zamieszkaliście razem, Chłopcy wam dopingują a ty i twój ukochany kochacie się ponad wszystko i wasza miłość jest jeszcze bardziej silniejsza.
 

1 komentarz: