piątek, 1 marca 2013

rozdzial 8

Oderwaliśmy się od siebie, Spojrzałam na Nialla a on uśmiechnął się
N-Która godzina?
HO-17, A CO ?
N-Idziemy się przejść ?
HO-Jeśli chcesz, to poczekaj przebiore sie i wezme aparat
N-Czekam na dole
Niall zszedł na dół ja wzięłam te ubrania, oczywiście bez okularów, i torby, ubrałam sie wzięłam aparat i zeszłam na dół .

N-Idziemy ?
HO-Tak
Wyszliśmy z domu, poszliśmy do pobliskiego parku, Zrobiliśmy sobie razem kilka fotek, nie obyło się też bez fanek, potem Niall powiedział ze sam zrobi mi kilka fotek, po sesji poszliśmy do Nado's, spotkaliśmy tam Toma i Paule
T-Cześć możemy sie przysiąść ?
Niall spojrzał na mnie, ja się tylko uśmiechnęłam
N-Tak, siadajcie
Sądziłam że powie że nie, ale cóż
T-TO jak tam wam sie układa?
HO-Dobrze a wam?
P-Także.,   chciałam przeprosic za wszystko
HO-Uraziło mnie to bardzo
P-Wiem źle zrobiłam, nie zdziwie się jak mi nie wybaczysz
Niall wiedział ze zawsze wybaczam ludziom za złe rzeczy i wiedział że teraz też
HO-Wybaczam ci, znamy sie dosyc dlugo, zanim poznalam dziewczyny byłas moją najlepszą przyjaciółka ale potem...
P-Tak coś mi odwaliło, jeszcze raz przepraszam, i dziekuje,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz