poniedziałek, 4 marca 2013

rozdział 9

T-A jedziecie na ta wycieczkę?
HO-Tak a co?
T-Tak pytam, my też jedziemy
N-Fajnie,
HO-My musimy juz iść
N-Poważnie ??
HO--Tak chce jeszcze cos załatwić
Wstaliśmy, pożegnaliśmy się i wyszliśmy,
N-Coś nie tak?
HO-Nie chce z nim przebywać
N-Rozumiem, nie byłaś zadowolona ze oni też jada
HO-No nie, ale nie gadajmy już o tym, idziemy gdzieś daleko
N-Chodź pokaże ci jedno miejsce
Niall złapał mnie za rękę i prowadził, szliśmy dosyć długo,ale gdy doszłam byłam prze szczęsliwa gdy zobaczyłam to miejsce, było cudowne, Niall zaszedł mnie od tyłu i przytulił
N-I jak? podoba sie?
HO-Jeszcze sie pytasz? pewnie, dziekuje
Odwróciłam sie i cmoknęłam go
N-To bedzie takie male nasze miejsce
HO-Tylko nasze?
N-No i chłopków, też tu przychodzą ze swoimi dziewczynami
HO-Oki spoko
Bylismy tam jeszcze przez chwile
HO-Zbieramy sie 20 jest?
N-Boisz sie?
HO-HMMM, Nie bo mam ciebie to jak?
N-To chodź
Po niecałej godzinie byliśmy w domu
A-Co tak długo?
HO-Tak jakoś
H-Pewnie byli nad jeziorem
N-Tak, głodny jestem
HO-Juz ci cos robie
Poszłam do kuchni, zrobiłam talerz kanapek i zaniosłam do salonu
N-Kocham cie
HO-Nie słodź mi tu,
Po zjedzonej kolacji , Niallowi i Harremu zebrało sie na wygłupianie
HO-Ogarniecie sie ?
H-Niestety ale nie
HO-Ide na góre
Wstałam z sofy, lecz niestety w trybie natychmiastowym na nia wrociłam
HO-Niall prosze nie łaskocz
N-Oj tam,
Chichrałam sie bardzo długo
HO-Niall prosze
N-Nie
HO-Niall strasznie cie prosze
N-ZA buziaka
Dałam mu temgo buziaka i poszłam na góre wraz z Niall'em
Poszłam do łazienki wziełam prysznic przebrałam sie w piżame i wyszłam, stanęłam przed lusterkiem i rozczesywalam włosy,Niall podszedł złapał mnie od tyłu
N-Ślicznie wyglądasz
HO-Co chcesz?
N-Ja nic, tak tylko
Odłożyłam szczotkę na komode odwróciłam sie, zaplotłam rece na jego szyi
HO-Skoro nic, to ja sie kładę  dobranoc
Cmoknęłam go w policzek, On natomiast wziął mnie na ręce i zaniósł na łóżko, położył sie koło mnie i mocno przytulił
N-Wiesz ze strasznie cie kocham,
HO-Tak wiem, powtarzasz mi to codziennie, tez cie kocham
Przytuliłam sie do niego i zasnęłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz