poniedziałek, 18 marca 2013

rozdział 16

Rano wstałam po 10, Megan była u mnie z 3razy, a Ashley z 10  jak nie lepiej, poszłam do łazienki, umyłam się zrobiłam koka i wskoczyłam w dresy. Po rozmowie z Harrym i tych zdjęciach nie wiem co mam myśleć, cały dzień byłam jakaś nieobecna, w końcu Megan spytała o co chodzi, poszłam na górę po laptopa i pokazałam im zdjęcia
A-Co? zwykłe zdjęcia
HO-Dodane dziś w nocy, nie  widzisz?
A-No wiedzę i co z tego? Jest zwykłym chamem
M-Ashley !
A-No co ? źle mówię ? wiecie co o tym sądzę, ja bym Harrego zabiła za coś takiego
M-Wybaczyłabyś mu ?
A-Zależy
M-Od czego? od pieprzenia się z nim ?
A-Megan!! nie, od tego czy mnie nadal kocha i czy by opiekował się mną i dzieckiem
M-Nawet jak zostawił by cię na 15 miesięcy? i nie dał znaku życia ? a nie sorka bo 6 by się odezwał
A-Nie wiem
HO-Ej no już, niepotrzebnie wam to pokazałam
M-Nie, ie oto chodzi, może i żałuje ale dowiemy się tego w swoim czasie
HO-Ale ja mu... racze...
A-Wybaczysz, Hope ty jesteś inna. Wybaczasz innym, Pauli wybaczyłaś, z Tomem lepiej ci się  gada to jemu nie wybaczysz, ?
HO- Zostawił mnie! nie powiedział nic jak odjeżdżał, nic a nic a 2 miesiące później dowiaduje się że ma mnie i dziecko głęboko gdzieś
M-NO prawda, źle postąpił
A-Każdy popełnia błędy
HO-Ty go bronisz?!
A-Nie,nie bronie
HO-Ja widze co innego, wielkie dzięki myślałam że mnie wspierasz i jesteś po mojej stronie
A-Jestem
HO-Ja widze coś innego, wiesz co? a jedź sobie do tych Włoch czy tam gdzieś gdzie oni są i powiedz mu że jesteś po jego stronie
Wstałam z kanapy i poszłam do siebie
A-Hope!! nie oto mi chodzi
M-Widzisz? o co ci chodzi?
A-ON na prawdę żałuje
M-Widze że cię nakręcił i jesteś po jego stronie
A-Harry dzwonił do niej w nocy i też go bronił
M-Dobra daj już spokój, teraz ona nie moze sie denerwować, zobaczymy czy żałuje jak przyjedzie i czy w ogóle przyjedzie
Gdy byłam na górze, weszłam na TT miałam mnóstwo wiadomości typu :
-Chłopczyk czy dziewczynka?
czy:  - Jak będzie miała/miał na imię?
To będzie dziewczynka, oczywiście nie odpisałam a jak będzie mieć na imię nie wiem, zastanawiałam się nad;  Lily, Blanka Angela,Jade,Stella, Wszystkie są śliczne ale nie wiem które wybrać, zadzwonił mi telefon,
LOU-Hope?
HO-Tak,  Louis jeśli dzwoniła Megan, to nie jestem zła na nie
LOU-Nie, nie oto
HO-Więc ?
LOU-No bo przyjeżdżamy za 5 miesięcy i Meg ma urodziny co jej kupić?
HO-Hmmmmmm nie wiem, zalezy od ciebie
LOU-Oj no weź wy tam wiecie co sobie kupić
HO-Nie wiem, spytaj się jej co by chciała dostać
LOU-A ty co byś chciała ?
HO-Nie wiem, wisiorek, bransoletka? lub mały wyjazd gdzieś we dwoje
LOU-Dziękuje, jesteś wspaniała a jak się czujesz?
HO-Bywało gorzej
LOU-Będzie lepiej, pamietaj kochamy cię wszyscy i Niall też widziałaś zdjęcia ?
HO-Tak, ale nie mów nikomu, popłakałam się
LOU- To mam jeszcze jedną wiadomość
HO-Jaką ?
LOU-NIall nie jest już z tą dziewczyną
HO-Nie interesuje mnie to
LOU-Przecież wiem że i tak w głebi serca się cieszysz, i jak coś ja chce być chrzestnym i imię może być Blanka Jade Lilly Horan?
HO-Ej to ostatnie nie potrzebne
LOU-Bez nazwiska ?
HO-przeciez wiesz
LOU-Tak wiem, no dobra nie męczę cię już
Ho-ale Jade, Lily bardzo ładnie a Stellla?
LOU-Również, jak wybierzesz daj znać
HO-oki pozdrów wszystkich
LOU-Nialla?
HO-Też
LOU-Oki papa
HO-Pa
Rozłączyłam się i zeszłam na dół do dziewczyn, obejrzałyśmy fajny babski film, a potem poszłyśmy na górę

Sorka za błedy, mam nadzieje że się podoba, AAA jakie macie pomysły na imię dla dziecka? Piszcie w kom, to bardzo ważne nie mogę się zdecydować, i czy jedno czy dwa?

Horanowaaaaa

2 komentarze:

  1. świetny rozdział a co do imion to wszystkie mi się potobają ale najbardziej Blanka i Jade :)) czekam na nn xx

    OdpowiedzUsuń
  2. MI to obojętnie ... Ale zawsze podobały mi sie te dwa imiona Lilly i Stella <3 ;** Świetnie <3 czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń