poniedziałek, 25 marca 2013

Miłość i tak zwycięży

T-Modest,Modest i jeszcze raz Modest, Harry albo jesteśmy razem albo nie, Harry ja naprawdę cię kocham
H-Słońce ja ciebie też ale oni....
T-A rób co chcesz
Wstałam z łóżka i zbiegłam na dół
H-T.I zaczekaj
Harry złapał cię  za nadgarstek i szybkim energicznym ruchem przyciągnął  do siebie I pocałował
H-Masz racje, co oni mają do tego, nie zrezygnuje z ciebie choćby za skarby świata
T-No ale
H-Już marudzisz?
T-Nie, kocham cię
H-Ja ciebie też
LOU-Też was kocham, ale czy wy chcecie spędzić cały dzień na schodach
H-Tak, a gdzie zgubiłeś Elke ?
LOU-Będzie za 20 minut
Ty i Harry zeszliście po schodach, usiedliście na fotelu,
T-Przejdziemy się ?
H-Ok
Założyłaś buty i kurtkę i wyszliście
H-Wiesz że wyjeżdżamy na 2 tygodnie
T-Tak i już tęsknie
Na poprawę humoru kupił ci oto tą  sukienkę , nie lubiłaś jak coś  cikupuję, ale on jest uparty, po 3 godzinach wróciliście  do domu, chłopcy byli już spakowani, Pomogłas Harremu spakować się i zeszliście na dół
H-To tylko 2 tygodnie
T-Wiem
H-Kocham cię
T-Ja ciebie też
Chłopcy wyjechali, ty  i Eleonor bardzo się lubicie  i również wkurza ją Modest ale cóż, przez te 2 tygodnie fajnie spędziłyście  czas, 3 dni przed przyjazdem dostałaś sms od Harrego bardzo się ucieszyłaś, lecz gdy go przeczytałaś nie było ci tak miło rzuciłaś telefon na łóżko i płakałaś treść sms brzmiała tak :
-T.I, Przykro mi ale musimy zerwać zapomnij o mnie nie wrócę z chłopakami jadę prosto do LA.
Jeszcze wczoraj mówił ci że ma dla mnie niespodziankę a teraz co ? to chyba to ta niespodzianka Eleonor przeczytała sms i nie mogła uwierzyć że to Harry wysłał przytuliła mnie
E-EJ nie płacz, to na pewno jakaś pomyłka
T-A ja sądzę że nie tak, kłóciliśmy się o Modest że powinniśmy zerwać i wo gule
E-To może ich sprawka, może to oni mu kazali
T-Obiecał że  i tak ze mną nie zerwie
E-Chodź dziś chłopcy przyjeżdżają
T-Ale nie Harry
E-On też przecież mają koncert
Oczami Harrego
H-Do cholery powaliło ich całkiem ?
Z-Harry spokojnie
H-Jak mam być spokojny ? pojebańce zabrali mi telefon,wyjęli kartę i napisali do T.I, ŻE z nami koniec, ona nawet nie odbiera telefonu..
N-Harry dziś jest koncert ona na pewno będzie
LOU-Z El
H-A jeśli nie?
LOU-Będzie Eleonor ją na mówi
Oczami twoimi
Byłaś gotowa na koncert,nie chciałaś iść, ale Eleonor namówiła cię, miejsca w 1 rzędzie nie mogą się zmarnować
Zajęłyście swoje miejsca chłopcy wbiegli na scenę, zaśpiewali około 3 piosenek
H-Ja muszę coś powiedzieć, T,I Strasznie cię za to przepraszam to nie ja wysłałem tego sms tylko Modest jak wiesz skończyliśmy z nimi,
Harry zszedł z sceny i podszedł do ciebie
H-T,I, Bardzo cię kocham, i jak wiesz nadal jesteśmy razem, bo ja z tobą nie zerwałem i nigdy nie zamierzam
Łzy napłynęły ci do oczu, Harry dał ci całusa
T-Kocham cię
Harry przytulił cię przez bramki i z powrotem  wrócił na scenę wszyscy zaczęli bić brawa i chłopcy dalej śpiewali, po udanym wręcz koncercie wróciliście do domu, Harry po drodze przepraszał cię z 200 razy, w domu zrobił ci kolacje a niespodzianką były oświadczyny na które się zgodziłaś


Przepraszam za błędy pisałam szybko  :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz