czwartek, 17 stycznia 2013

Harry cz1

Przeprowadzasz się do Londynu sama tak właśnie sama masz 18 lat i rodzice obiecali ci to. Byłaś bardzo szczęśliwa z tego powodu bo liczyłaś na to że spotkasz swój zespół tak ten One Direction, strasznie kochałaś ten zespół, miałąś wszystko plakaty, kubek, bluze, piżame, dosłownie wszystko.                                                                               
M-Ale obiecaj że zadzwonisz jak tylko wyjdziesz z samolotu, i nie zrobisz jakiegoś głupstw 
T-Obiecuję nie martw się, jedziemy??
M-Tak chodźcie 
Wsiadłaś do samochodu z mamą, tata  załadował twoja walizkę i ruszyliście po godzinie byliście na lotnisku, pożegnałaś się z rodzicami i ruszyłaś przed siebie. Lot minął spokojnie wysiadłaś z samolotu poszłaś po walizkę, złapałaś taksówke, wiadłas i dałaś kierowcy kartke z adresem bo sama nie wiedziałaś jaki to dom, rodzice powedzieli że będziesz bardzo zadowolona, Kierowca zawiózł cię pod dom zapłaciłaś i wyszłaś. Oniemiałaś z wrażenia. Otworzyłaś Furtkę i mieszkanie weszłaś i zamkęłaś drzwi, było cudownie zdjęłaś buty ,i udałaś się do salonu, zaczełaś krzyczec
T-AAAAAAAAA!!!!!
H-OOO ty to [T.I] ?
T-YYY tak a ty to ten Harry Styles? 
H-Tak chłopaki są na górze. Ej -T.I- przyjechała
Chłopcy zeszli 
1D-HEJ.
Nie mogłaś w to uwierzyć myślałaś że to sen.   
T-Ale jak wy tui wo gulę 
LO-Mama ci nie mówiła że od tygodnia jest naszą drugą stylistka 
T-Nie 
H-Poczekaj ona jest w szoku. [T.I] w porządku ?
  T-Takkkkkkk [rzuciłaś się na szyje Harremu 
T-Przepraszam 
H-Mi tampasuje
N-Tobie wszystko pasuje. Zrobiliśmy zapasy w Lodówce wszystko jest.
T-Dziękuje, 
Z-Rodzice mówili ci że mieszkasz z nami 
T-O ja żartujecie ?
LI-Nie 
Upadłaś na łóżko. 
H-Wporządku 
T-Jeszcze sie pytasz. Jestem przeszczęśliwa. Ja pójdę się rozpakować 
H-CHodz pokaże Ci gdzie masz pokój oczywieście blisko mnie
N-Jakby nie inaczej . Uważaj na  niego [uśmiechnął się]
T-DObrze 
Poszliście na góre, 
H-To tutaj, ja mam obok jak coś to ja no wiez.....
Zaśmiałaś się
T-AAA może  wejdziesz ?
H-OK
Weszliście do pokoju 
T-Boniu podwójne łóżko 
H-Pomyślałem 
T-Dziękuje [pocałowałaś go w policzek ,miałam zadzwonić do rodziców 
H-To nie przeszkadzam 
T-Nie zostań 
Włączyłaś laptopa weszłaś na SKYPE , 
T-Hej  jak tam 
M-My dobrze a wy ?
T-Również 
H-Dzień dobry 
M-Hej Harry , bedziesz uważał na moją córkę ?
H-Oczywiście, będziemy grzeczni
TA-Mam nadzieje[ rodzice zaśmiali się]
T-Ha ha 
M-NO dobra to my wam nie przeszkadzamy
TA-SŁodko razem wygładacie fajna para by z was była. A Harry z tego co z nim gadałem to jest sam
T-Tato ja sama załatwie co bede chciala. TO papa 
R-Pa pa
Rozłączyłaś się i wyłączyłaś laptopa 
T-ZKąd zansz mojego tate?
H-Jak twoja mam składał do na CV TO był razem z nią i tak sie zaczeło przyjelismy twoja mame i cała historia 
T-Harry bo ja muszę Ci coć Powiedzieć 
H-Ja też, ale ty pierwsza 
T-Harry bo ja jestem twoja fanka, zreszta nie tlko twoją bo całego zespołu kocham was, i cb też sądziłam że to tylko takie zauroczenie wszystkie FANKI TAK MAJA ale nie ja wiem bedziesz sie śmiał ale ja się zakochałam w tobie tak na poważnie[spuściłaś głowę w dół] 
H-EJ Co taka smutna to teraz ja. Wiem znam cię dopiero jakieś 15 minut ale twoi rodzice opowiadali mio tobie, i ja też się zakochałemw tobie
WEszedł Louis , 
LO-Co wy takie miny macie ktośumarł
H-Nie skąd, 
LO-Chodźcie nakolacje
Zeszliście na dół
Na dole:
 Następna cześć  lub jutro koło 15-16 
W Tokio mieszka Polska Directioner, która podczas wizyty 1D w Tokio krzyknęła "Poland Loves One Direction"
Liam i Zayn to usłyszeli.!
#potwierdzone
 Horaniwaaaaaa  :P
 



 

1 komentarz: