wtorek, 15 stycznia 2013

CYTATY. OSTATNI MNIE ROZWALIŁ :P


Zayn :
"Nic się nie dzieje bez przyczyny. Zrozum to i ruszaj przed siebię. Nie bądź zły albo sutny przez to co się dzieje, ciesz się tym co może się wydarzyć "
"Rzeczy się zmieniają, ludzie się zmieniają, ale ty bądź zawsze sobą.Zostań prawdziwy dla siebię.Nie poświęcaj siebię dla kogoś. "
"Po prostu zamknij oczy i rozkoszuj się Roller Coaster'em jakim jest życie. "
Niall:
"Jestem typem faceta, który może zakochać się w każdej dziewczynie, bo nie kocham oczami lecz sercem. "
"Śpij aż będziesz głodny, jedz aż będziesz śpiący. "
"Bycie singlem nie oznacza że jestes słaby.Oznacza że jestes wystarczająco silny by czekać na to, na co zasługujesz. "
Liam:
"Nieśmiałe dziewczyny są slodkie i ujmujące"
"Nie umiem zrywać z dziewczynami, bo jak widzę jak one płaczą, to wracam. "
"Bądź sobą, każdy inny jest zajęty."
Louis:
"Każda dziewczyna na świecie jest piękna."
"Żyj tą chwilą, ponieważ wszystko jeszcze nie jest pewne."
"Nic mnie nie denerwuje tak bardzo, jak to kiedy ludzie są nie mili dla moich koleów."
Harry:
"Mógłbym ogolić sobię włosy na cele charytatywne."
Wszyscy :
Zayn: Liam to nasz tata, zawsze o nas dba.
Niall: Ja mogę zadbać o siebie samego
Liam: Zgubiłeś się w sklepie...  

Horanowaaaa :p

3 komentarze:

  1. Pisze opowiadanie o 1D i szukam czytelniczek ! Zapraszam http://biglove1d.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz świetnie ;D Zapraszam do mnie http://upallnightonedirection-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że spamuje ale zdecydowałam że nominuje cie do Liebster Awards

      Usuń