niedziela, 27 stycznia 2013

Louis cz3

Rano gdy wstałam strasznie byłam głodna pomimo  ze ja I Niall zjedlismy najwiecej:)
Zeszłam na dół zrobiłam sobie płatki z mlekiem, i poszłam się ubrac założyła to:http://www.faslook.pl/media/cache/96/b7/96b7b9cd5eaee009f794f8345e521f25.jpg  bezz słuchawek komina i torebki. do mojego pokoju zapókała Danielle dziewczyna Liama.
L-Prosze
D-Hej nie przeszkadzam
L-Nie skąd, siadaj
D-Dzieki, mam pytanie.
L-Słucham
D-Wiem że zajmujesz sie moda, a ja teraz jade w trase z moja grupa i my z dziewczynami nie mamy koncepcji na ubrania i wiesz, pomoglabys nam?
L-Chętnie, to ja znajdecos na necie cos połaze po sklepach i dam ci znac'
D-Moge ci pomóc jak nie masz nic przeciwko
L-Oki
D-Wielkie dzieki, mozemy zaczac od przyszlego tygodnia'
L-oki
Danielle wyszła, a ja weszłam na neta i zaczełam szukac fajnych stylizajcji  wydrukowałam potem sama przeniosłam na papier, zajeło mi to około czterch godzin, gdy skonczylam, zajrzałam do pokoju Liama i Danielle,
L-Mam małe szkice
D-Już?szybka jestes
Pokazałam Dani szkice była zadowolona powiedziała ze jak pokaze dziewczyna to da mi znac co i jak. Gdy wyszłam z pokoju spotkałam Louisa,.
LO-Masz wolny wieczór?
L-Pewnie
LO-O 19 bądz gotowa
L-A powiesz gdzie idziemy
LO-Do kina a potem na maly spacer
L-Oki
Zeszłam na dół siedział na Harry , Zayn, Niall, i Pezz
L-zrobię obiad
P-Pomoge
PO godzinie obiad był gotowy po zjedzonym obiedzie położyłam sie w salonie ale nie na długo,
Z-Moze pograny
L-Nie chce mi sie
LO-Wstawaj leniu
Louis sciagnal mnie zwyra i zagralismy w butelke na prawda czy wyzwnaie  

Horanowaaaaaaaa   :p

1 komentarz:

  1. No no ;) Świetnee ;) Podoba mi się ;)
    Hahah ciekawe co z tą grą w butelkę ;p
    Pozdrawiam Bella♥
    _________________
    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń