niedziela, 16 grudnia 2012

Hazza cz3. Czyżby miłość bez odwzajemnienia ?

Poszłyscie do studia i zeszło wam do 18:30
T-Zapomniałam na 20 jestem umówiona z Niallem
D-pomożemy wszystkie ci sie wyszykować
T-dziekuje wam kochane jesteście
DZ-wiemy
Poszłyscie na góre ty , pezz, danielle , eleonor , jesy, jade, i Leigh - Anne
Zaczeły cię szykować
19:50
JE-Ślicznie wyglądasz
E-No nasz Niall padnie z wrażenia
P-Na pewno tego chcesz?
T-Tak
D-A co z Harrym?
T-Nic, nie chce o nim gadać
Wszedł Niall
N-Gotowa?
T-Pewnie
Zeszliście na dół wsiedliście do samochodu i pojechaliście do restauracji
N-Ślicznie wyglądasz
T-Dziękuje, ty również
N-Chciałbym z toba porozmawiać o Harrym
T-Nie proszę nie mów mi że po to mnie tu ściągnąłęś
N-Nie, ale posłuchaj mnie chwilkę i dam ci spokój z ta sprawą
T-No dobrze
N-Ja wiem że Harry postąpił źle ale ja wiem że on cię nadal kocha
T-Nie, nie kocha, nie chce o ty rozmawiać
N-OKI nie bede naciskał
Tak mineły wam2 godz. Wyszliście z restauracji i pojechaliście do hotelu.
L-O wróciliście wybieramy sie na małą impreze idziecie z nami???
T-Chętnie
N-Owszem
Wszyscy zaczeli sie smac
Poszliście do klubu bawiliscie sie świetnie nagle zauważyłaś ze Hazza szarpie się z Niallem
T-Co wy robicie?
N-Zraniłeś ją ja próbuje ci pomuc
H-Nie skorzystam  z twjej pomocy
L-EJ ej spokój
Wybiegłaś z kubu pobiegłaś prosto przed sb
D-Macie poczucie czasu nie ma co
Wszyscy wybiegli za toba
LI-nie odbiera
P-Pieknie, jak jej nie znajdziemy
Z-Znajdziemy
W TYM SAMYM CZASIE
Byłaś w hotelu spakowałaś się wziełaś walizki i napisałaś list. zostawiłas go na stole i wyszłaś
N-Może jest w hotelu
L-to chodzmy
Pobiegli do hotelu weszli do twojego pokoju
Z-Nie ma rzeczy
H- Zostawiła list
Przepraszam was za wszystko, nie pozwole na to by Harry  kłucił się z Niallem, NIE chcę by prze zemnie  rozpadł się zespół, rzycze wam powodzenia, trzymajcie sie -[T.I].kocham cię Harry.<3
Z-pojechała na lotnisko
P-szybko


nastepna czesc albo dziś lub jutro. przepraszam za błedy Horanowaaa:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz