sobota, 15 grudnia 2012

Hazza cz2. Czyżby miłość bez odwzajemnienia ?

Rano:
Wstałaś zobaczyłaś Harrego że się ubiera
H-Fajna nocka ale musze spadać, najlepiej zapomnijmy o tym oki?
T-YYYY mówiłeś ze..
H-Dużo rzeczy mówie.
Wstałaś szybko byłaś w pizamie wybiegłaś zpokoju zeszlaś szybko na dół siedzieli tam wszyscy,
L-czemu płaczesz co sie stało
T-Dziewczyny ja sie ubiore i pójdziecie ze mna sie przejść [powiedziałaś zapłakana]
P-Tak, ale co sie stalo ??
T-Nic
L-rozwale mu łeb
E-Louis !
Pobiegłaś na góre weszłaś do łazienki nie wiedziałaś co zrobić , oszukał cie mówil co innego, umyłaś się ubrałaś związałas włosy i zeszłaś na dół.
T-Ja gotowa
L-Ja też pójdziemy razem
T-A dziewczyny?
L-Zamieniłem się chodź
Wyszłas z Louisem poszliście do centrum handlowego, po drodze opowiedziałaś mu wszystko
L-Chodź, kupimy ci troche ciuchów, zrobimy fryzurke umalujemy i niech zobaczy co stacił, ale obiecaj ze juz nie bedziesz płakac
T-Obiecuje.
Louis ma gust wyglądałaś przepięknie.
L-No to możemy wracać, ślicznotko
T-dziękuje, za to wszystko, tak na prawde nie musiałeś tego robić
L-ale zrobiłęm chodź, wszyscy będą pod wrażeniem.
Poszliscie do hotelu gdy weszliscie, wszyscy byli pod wrazeniem nawet Harry
N-JEJ ta panienka to wolna ???
T-Wolna a co???
N-zamawiam na 20 na kolacje
T-oki
N-oki
Z-Wy tak na serio?
N-NO tak ja jestem odpowiedzialny 
P-chodz zaśpiewasz ze mną piosenke
T-jA NIE umiem śpiewac
P-SŁyszałam cię masz talent. zaśpiewamy cannonball i bedziesz wyciągać oki?
T-skoro tak to oki
Zaczełaś pierwsza potem Pezz i tak na zmiane.
Z-jacie masz głosik
LI- NO  nie słyszałem jeszcze tak pięknego głosu
P-Mówiłam, dziewczyny z Little Mix chciałyby żebyś z nami zaśpiewała kilka piosenek, na płyte
T-nie wiem co powiedzieć
Jade- zgódź się
T-hej i żuciłaś się dziewczyną na szyje.
 Jesy- to jak ?
T-Pewnie że tak
Poszłyscie do studia i zeszło wam do 18:30
T-Zapomniałam na 20 jestem umówiona z Niallem
D-pomożemy wszystkie ci sie wyszykować
T-dziekuje wam kochane jesteście
DZ-wiemy
Poszłyscie na góre ty , pezz, danielle , eleonor , jesy, jade, i Leigh - Anne
Zaczeły cię szykować 
19:50
......
Następna cześc jutro



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz