czwartek, 15 sierpnia 2013

ROZDZIAŁ 6

W OSTATNIM ROZDZIALE:
Zbiegłam na dół i poszłam z dziewczynami. Wtym samym czasie:
N-Harry mam sprawe
H-No wal
N-Chodzi o Chelsey 


                                                                      ***




 H-Nie rozumiem
N-Boniu stary ona sie zadużyła w tobie poprawka zakochała, pytam sie ciebie szczerze a ty odpowiadasz szczerze. Czujesz coś do niej???
H-No śliczna jest, ten usmiech, włosy wogóle, ale ona chyba nie chce nic wiecej, gdy ja przytulam czy cos to odsuwa sie
N-Ona stracila rodzicow, nie chce cierpiec kolejny raz, chce byc kochana rozumiesz?
H-NO kumam, to jak mam pozwolenie?
N-Jak jej nie zranisz to tak, ale obiecuje ci że obije ci ryj jak ją zranisz
H-Dobra, dobra, októrej kończy to coś ?
N-Ja mówie serio, o 18
H-Oki, dzieki
N-Tylko pamietaj
LOU-Oczym ma pamietac??
H-Jak zranie Chelsey obije mi ryj
Z-Bardzo dobrze mówi
N-Dzięki
Z-To jak zarywasz do niej ???
H-Idę dziś do niej
LOU-Ale randka, Harry co się z tobą dzieje ???
H-Nic działam po prostu troche inaczej
LI-Oki jak se chcesz, ale pamietaj ze to fajna dziewczyna
H-Wiem o tym nie skrzanie tego
N-Mam nadzieje

Siedzieliśmy tak dosyć długo koło 16 Styles szykował się na randke z moją siostra odwalił się jak stróż w Boże Ciało, ale trzeba przyznać wyglądał bardzo dobrze
H-To ja lece, jak pójdzie oki to dam znac
Z-Zdziwie się jak dać ci kosza
H-Spadaj
Wsiadłem do samochodu ruszyłem do kwiaciarni kupiłem taki bukiet

Mam nadzieje ze się spodoba i nie odrzuci mnie. Czekałem pod studiem, i wyszła,te nogi ona jest cała nieziemska ruszyłem w jej strone

CH-YYYY Przepraszam pana
Odsłoniełm twarz wielkim bukietem i usmiechnołem się
CH-Harry?
H-Też się ciesze,a to dla ciebie
Chłopak wręczył mmi ogromny bukiet, jej nigdy się tak nie czułam kochany jest
CH-Dziękuje, pocałowałam chłopaka w policzek
H-Zabieram cię na randke
CH-Ale jak ja wyglądam
H-oj tam no zgódź się proszę
CH-no dobra, masz szczęście że cię Bardzo bardzo bardzo lubie
H-też cię bardzo bardzo bardzo lubie, ale potem idziemy ??
CH-Pewnie

 Chłopak złapał mnie za rękę i poszliśmy w strone restauracji, kelner wstawił kawiaty do wody a my usiedliśmy przy stoliku.
CH-A co to za okazja ??
H-No więc, podobasz mi się, Niall był u mnie powiedział mi co czujesz, bo sądziłem że masz mnie gdzieś skoro sie tak odsuwasz, a na prawde mi się podobasz i chce zeby miedzy nami bylo cos wiecej nie tylko przyjaźń
CH-Harry, nie wiem co powiedzieć jeszcze nikt nie powiedział mi czegoś takiego
H-Widzisz jestem ten pierwszy i ten jedyny
Uśmiechnął sie i pokazał ząbki
Wstałam z krzesła i usiadłam chłopakowi na kolanach

CH-Skoro tak mówisz, i mnie kochasz, to ja też chce żeby było coś wiecej miedzy nami
H-Czyli zgadzasz sie byc ze mna??
CH-No tak głuptasie
Harry przyciągnął mnie do siebie i wpioł się w moje usta, poczułam motyle w brzuchu nigdy tak się nie czułam, po zjedzonej kolacji Harry odwiózł  mnie do domu. Weszłam do domu Byli tam wszyscy, wiec krzyknęłam

CH-Harry! chodź
Weszliśmy do środka i wszytsko opowiedzieliśmy ze szczegółami, to był najcudowniejszy dzień w moim życiu
                                               Drogi pamiętniku:
Znalazłam osobę na której mi zalęzy i mnie bardzo kocha, bez względu na moja przeszość, mam nadzieje że tak zostanie bo mam dla kogo żyć i bardzo za to dziekuje :D

  
                                                             *****

Jesteśmy ze soba 3 tygodnie Harry powoli zaczyna mnie rozpieszczać, troche nie podoba mi sie to, ale cóż ja moge. Z dziewczynami nagrałyśmy kilka piosenek, jestem teraz w studiu nagrywamy kolejne piosenki,  poznałam niesamowitych ludzi oprócz dziewczyn mamy też Perkusiste-Alex,

 

gitarzysta Rick:



 instrumenty klawiszowe Oliver:



    


Gitara basowa-Tom:

 Jest wspaniale, wygłupiamy sie mnóstwo różnych zdjęc ale widze że Harry jest zazdrosny o Alexa ale nie ma o co my sie tylko wygłapiamy, a to że jest przystojny to tak jak Tom Rick czy Olivier, Matko zlituj się mieliśmy małą przerwe i wygłupialiśmy się z Alexem i Tomem do sali wszedł Harry
H-Nie przeszkadzam?
CH-O hej słońce nie, wygłupiamy sie jak zwykle
H-Włąsnie widze
A-Dołączysz do nas?, masz wspaniałą dziewczyne, pilnuj jej
H-Pilnuje
Oczami Harrego:
Jak ten chłopak działa mi na nerwy podrywa moją laskę on myśli że co to wypożyczalnia? Najlepiej to znalazł bym im kogoś innego albo obił mu ryj, ale będę cierpliwy i zrobię to dla Chelsey. Kochana jest, przez 3 tygodnie zero kłótni ale to chyba dobrze co nie??? bo ja to z innymi 3 dni i do widzenia, ale nie  z nią jest inaczej kocham ją i żaden mi Alex tego nie popsuje, a Wobec mojej dziewczyny mam inne plany ale to później:


Plany wobec Chelsey ?? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz