czwartek, 30 maja 2013

Zayn



''Horanowa "


Byłaś z Zaynem od dwóch lat bardzo się kochacie nie planujecie ani ślubu ani dzieci on ma karierę ty dobrą pracę. Mieszkacie w małym domku z ogrodem, twoi rodzice nie zbytnio  są za tym związkiem powtarzają ci , że zostawi cię jak każdą inną. 

Z-Słońce będę za 2-3godziny jadę z chłopakami na próbę
T-Oki

Zayn złożył krótki pocałunek na twoich ustach i wyszedł, chłopcy czekali na niego przed domem, z nimi miałaś dobry kontakt, Zadzwoniłaś po Eleonor i poszłyście na miasto, chciałaś oderwać się chodź na moment od kłopotów, a co cię martwiło??

No właśnie od 2 tygodni spóźnia ci się  no właśnie strach powiedziałaś żadnych dzieci, zbytnio nie przepadasz za nimi, byłabyś złą matką . Pochodziłaś z Eleonor jakieś 3 godziny kupiłaś trampki, spodenki i bluzkę Eleonor bluzkę  i trampki, po drodze wstąpiłaś do apteki po test El powiedziała żebyś się upewniła, kupiłaś i wróciłaś do domu, zrobiłaś a tam 2 kreski. Zbiegłaś na dół na kanapie siedział twój ukochany

Z-T.I co się stało??
T-Zayn ja nie mogę słyszysz
Z-Ale co nie możesz?
T-Zayn  ja jestem w ciąży, słyszysz! Ja nie urodzę tego dziecka
Z-O czym ty mówisz
T-Ja go nie chcę będę złą mamą zresztą masz karierę zniszczę ci wszystko

Wybiegłaś szybko z mieszkania i pobiegłaś nad jezioro nad którym zawsze przesiadywaliście był tam mały mostek usiadłaś i płakałaś , Zayn dzwoniła chyba z 20razy nie odebrałaś dzwonił Louis, Eleonor, Niall. Nie mogłaś urodzićtego dziecka i koniec . Wstałaś z mostka i spojrzałaś w  dół było dość głęboko, dotknęłaś brzucha i powiedziałaś ciche przepraszam. Chciałaś skoczyć ale w ostatniej chwili ktoś złapał cię za rękę 

Z-Zwariowałaś?
Przytulił cię mocno
Z-Co ci strzeliło do głowy żeby skakać z mostu ?
T-Ja ci wszystko popsuje
Z-Nic nie psujesz, jakoś poradzimy sobie. Nie możesz tak szybko wszystkiego przekreślać  słyszysz?
T-Tak, przepraszam 
Z-Więcej tak nie rób, powiedziałem że nigdy cię nie zostawię te dwa serduszka co ty masz jedno i ja na darmo bym nie nosił, 3 Tatuaży na darmo bym nie robił dla ciebie, słyszysz ? kocham cię i nic ani nikt tego nie zmieni.
T-Przepraszam, ale przestraszyłam się jak zobaczyłam te dwie kreski 
Z-Z tych dwóch kresek za 8-9 miesięcy urodzi się nasz mały skarb z którego będziemy cieszyć się wszyscy 
T-Masz rację, nikt tego nie zmieni 


Przytuliliście się mocno i namiętnie pocałowaliście. Wróciliście do domu Wszyscy odetchnęli z ulgą. Urodziłaś ślicznego zdrowego chłopczyka, chłopcy, rodzice wam pomagali, część fanów z początku nie zbytnio przyjęło to do wiadomości ale z czasem i oni zrozumieli że to wasz mały skarb, którego bardzo kochacie, a Zayn  nie zostawi zespołu i chyba oto im właśnie chodziło bo bali się że Zayn Malik odejdzie z zespołu aby zająć się rodziną, lecz ten wspaniały chłopak umie pogodzić sprawy rodzinne z zawodowymi. A ty jako mama sprawdzasz się rewelacyjnie a mówiłaś że będziesz okropną mamą, Mały ma dopiero 4 miesiące, jest zdrowy i podobny to taty,  Zayn planuje powiększyć rodzinę jeszcze bardziej i mimo tego nie zostawi zespołu ani rodziny

1 komentarz: