poniedziałek, 25 marca 2013

rozdział 21

Rano wstałam 2 nieodebrane połączenia od ? Nialla, Poszłam do łazienki umyłam się nakarmiła małą, jest to wrzesień więc ubrałam się w to małą również ubrałam, wzięłam torebkę, słuchawki, portfel,telefon, i kartę małej. Pierwsza wizyta u lekarza, Jak na Londyn jesień jest całkiem ciepła.
Wyszłam z małą, Megan krzyknęła przez okno
M-Chłopcy będą za 2 miesiące !
HO-Spoko!
Ashley i Megan bardzo cieszyły się z tego powodu, ja również już myślałam że między mną a Niallem jest w porządku a tu taka niespodzianka, nie mam ochoty na jego tłumaczenia, po 10 minutach dotarłam do lekarza, weszłam z małą do gabinetu.Lekarz powiedział że wszystko w porządku, i najlepiej jakby mała więcej przebywała na dworze też tak sądzę dlatego nie jeżdżę samochodem, tylko chodzę na spacery zresztą wszędzie mam blisko, wyszłam z gabinetu i poszłam z małą do parku, dzwonił Niall
HO-Tak?
N-Nie odbierałaś telefonu coś się stało
HO-Tak!! i to bardzo dużo i daj mi spokój powiedz mi jedno czy ty myślisz że ja jestem głupia i nie mam dostępu do portali?
N-Nie nie jesteś, ale o co chodzi?
HO-Ty się mnie jeszcze pytasz o co chodzi?
N-No tak bo nie wiem
HO-To ja ci powiem, kup gazetę wejdź na portale i się dowiesz,
On chyba nie wiedział o co chodzi
HO-Muszę kończyć
Rozłączyłam się i schowałam telefon do torebki
Po godzinie byłam w domu rozebrałam małą, dziewczyn nie było, na dole mam taki kojec dla małej włożyłam ją i zrobiłam sobie kanapki usiadłam na sofie i włączyłam telewizor, nagle rozległ się dzwonek i walenie do drzwi, to pewnie dziewczyny, poszłam otworzyć a tam masa fotoreporterów i fanek, co oni domy pomylili?
FO-panna Hope ?
Zrobiłam wielkie oczy
HO-YYYYY tak a o co chodzi?
FO2-Czy zamierzasz wrócić do Nialla
HO-A od kiedy to my na TY jesteśmy ?
FO4-Czy Niall odzywa się do pani
HO-Co was to interesuje,
Zamknęłam drzwi i oglądałam telewizje,do domu wparowały dziewczyny
A-To chyba do ciebie
HO-Wiem,już gadałam a oni nadal stoją
M-Może zadzwonimy do chłopaków
HO-A dzwoń
Dziewczyny popatrzyły na mnie dosyć dziwnie,pewnie się dręczą myślami : o co jej chodzi?
Megan zadzwoniła do Louisa i pytała się co mamy zrobić, Powiedział żebym wyszła i powiedziała że ja i Niall jesteśmy razem i się odwalą, przecież nie będę oszukiwać ich i tak wiedzą że Niall ma inna, niestety zostałam zmuszona
HO-EEEEEE SPOKÓJ!!
FO-Czy ty i Niall to przeszłość?
HO-STOP! odpowiem na 1 pytanie góra 2 i macie z stąd iść
FO3-CZY ty i Niall jesteście razem
FO2-Czy Niall ma kogoś innego
HO-Jesteśmy razem, i Niall nie ma nikogo, dziękuje dowiedzenia
Weszłam do domu i słyszałam jeszcze jakieś pytania po 30 minutach poszli sobie, a na portalach już było pełno  wieści.
Ach 2 miesiące minęły bardzo szybko ja z Niallem odzywałam się sporadycznie, mała ma 3 miesiące głośno się śmieje, śledzi uważnie co robię ja i dziewczyny gaworzy, bawi się rączkami, ma śliczne niebieskie oczka
M-Śliczne ma oczka
A-Jade tu ciocia a kuku
Mała zaczęła się śmiać
 A-Ona śmieje się z byle czego
M-Ashley ona ma  3 miesiące
A-Przecież wiem
HO-Kiedy chłopcy przyjeżdżają ?
A-Jutro rano lub dziś wieczorem ale raczej jutro koło 10
Cały dzień dziewczyny bawiły się z małą jest to 12 grudzień nie długo święta, jestem bardzo ciekawa jak one będą wyglądać.

Przewiduje jeszcze koło 2rozdziałów góra 1
Horanowaaaaaaa

5 komentarzy:

  1. AaAAA niech oni się już pogodzą i niech będą razem z małą Jade wesołą rodzinką Horanków koniec XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ey ey pisz szybko nastepny a rozdział świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Daaawaj nastepny szybko pliiis ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :*
    Z resztą jak zawsze :)
    Proszę nie kończ !

    Proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy bedzie 22 rozdział ?

    OdpowiedzUsuń