wtorek, 12 marca 2013

Przypadkowa miłość

Było ciepłe lato spacerowałaś ulicami Londynu, Musiałaś otrząsnąć sie po tym co zrobiła ci najlepsza przyjaciółka, minął już tydzień ale nadal bolało cię to że odbiła ci chłopaka, weszłaś to kawiarni, strasznie dużo było tam nastolatek, zamówiłaś ciastko i zimny sok, usiadłaś obok przystojnego chłopaka. Nagle podeszła do ciebie dziewczyna
DZ-Wiesz że siedzisz koło Zayna ?
T-YY CO?
DZ-EE to nie fanka
Dziewczyna odeszła, spojrzałaś na chłopaka, pomyślałaś tak to ten Zayn, nie słuchałaś ich muzyki, ale ciasteczko to z niego było.
T-To ja może się przesiądę
Z-Nie, zostań, nie przedstawiłem się, Zayn
T-[T,I]
Z-nie jesteś fanka ??
T-Nie słyszałam kilka waszych kawałków, podoba mi się jeden
Z-Jaki ?
T-Over...
Z-Over Again?
T-No coś takiego,
Z-To może jak skończysz ciastko to przejdziemy się ?
T-A fanki?
Z-No tak. to może ja pocykam se kilka fotek z nimi i pójdziemy do domu?
T-No dobra
Ty kończyłaś ciastko, a Zayn cykał sobie fotki z fankami, podpisywał płyty, ty zjadłaś ciastko i czekałaś na niego wpatrzona,
Z-To jak idziemy?
T-Pewnie
Wstałaś od stolika i ruszyliście w stronę domu, po nie całych 10 minutach byliście w domu
Z-Hejka !  przedstawię wam pewną dziewczynę
Chłopcy zbiegli w oka mgnieniu
Z-To [T.I]
T-Hej
CH-Hej!
Z-My pójdziemy na taras
H-Dobra dobra
Ty i Zayn wyszliście na taras,
Z-Mieszkasz tu?
T-Tak z rodzicami od 5 roku życia
Z-Ale nie angielka ?
T-Nie polka
Z-Słyszałem że polki są śliczne
T-Bardzo
Z-No właśnie widzę
T-Nie przesadzaj, jest tysiąc śliczniejszych
Z-Dla mnie jesteś idealna, a masz chłopaka?
T-Niestety  już nie
Z-Dla czego niestety ?
T-Najlepsza przyjaciółka odbiła mi go, zresztą nie układało się między nami
Z-Chłopak nie wie co stracił.
T-z resztą mam to już gdzieś, chce zacząć wszystko od nowa
Z-Rozumiem,
Spojrzałaś na zegarek
T-Muszę już spadać, może jeszcze kiedyś się zobaczymy
Z-Zapisz sobie mój numer
Wymieniliście się numerami, wstałaś z siedzenia
Z-Poczekaj odprowadzę cię
Wyszliście z domu, chłopcy obserwowali was przez okno, mieszkacie niedaleko siebie jakieś 10-15 minut drogi, pod drzwiami Zayn dał ci całusa w policzek. Po tym spotkaniu, spotykaliście się częściej, nawet  coś zaiskrzyło między wami. Byłaś dziewczyną Zayna, Fanki nie wszystkie od razu ale po czasie przekonały się że Zayn jest naprawdę bardzo szczęśliwy,a  fanki chcą bardzo szczęścia swoich idoli. 

Jeżeli są jakieś błędy to przepraszam, starałam pisać się bez błędnie :p

Horanowaa :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz