wtorek, 12 lutego 2013

Zayn

Z chłopakami z One Direction znałaś się już 3 lata, lecz od półtora roku podoba ci się Zayn. Ukrywasz to przed wszystkimi. Obudziłaś się w sobotę bardzo wcześnie rano, bo gdy spojrzałaś na zegarek była godzina 7:30, a ty usłyszałaś pukanie do drzwi, więc zeszłaś z łóżka i założyłaś na siebie przy szeroką na siebie czarną bluzę i poszłaś otworzyć drzwi, ku twojemu zdziwieniu zobaczyłaś chłopków i od razu się odezwałaś.
Ty-Wy żeście do reszty zgłupieli! Wiecie która jest godzina?!- zaczęłaś krzyczeć.
H-A może by tak ''cześć''?
Ty-Cześć
1D-Hej
Z-Może byś nas wpuściła do środka?
Udaliście się wszyscy do salonu i chłopcy usiedli na sofie a ty na przeciw nich na fotelu. Siedzieliście w ciszy gdy pierwszy odezwał się Niall.
N-Masz może ''Nutellę''- zapytał z uśmiechem na twarzy.
Ty-Nie wiem poszukaj sobie w kuchni- i odwzajemniłaś uśmiech- Mogła bym wiedzieć co was do mnie zprowadza o tej godzinie?
H- Nudziło nam się więc przyszliśmy do ciebie.
Ty-Serio a nie mogliście dopilnować żeby Niall się najadł w domu  tylko ciągneliście go na głodniaka?
Li-Ale problem w tym, że przed wyjściem zjadł chyba z cztery kanapki , i płatki na mleku. .

Gdy tak siedzieliście zauważyłaś, że Zayn jest jakiś nie w humorze. Zawsze gdy chłopcy jakiś problem mogli ci o nim powiedzieć, ale tym razem było inaczej.
Ty-Zayn?
Z-Tak?
Ty-Coś się stało, że nie jesteś w humorze?
Z-Co? Nie, nie ważne!
Ty-Chłopcy poczekajcie a ty Zayn chodz ze mną do sypialni.
H-Uuuuuu. Widzę, że [T.I] będzie poprawiać humor Zayn'owi!- wszyscy zaczeli się śmiać.
Ty-Ha ha ha!. Bardzo śmieszne! A jeśli nawet to co zazdrosny jestes?!- pokazałaś Harrem język
H-Tak i to bardzo
 poszłaś z Zayn'em do twojej sypialni. Gdy już tam byliście usiedliście na łóżku ty zaczełaś rozmowę.
Ty-Nie wypuszcze cię dopóki nie powiesz mi  o co chodzi.-powiedziałas  stanowczo.
Z-No dobra. Bo jest tak dziewczyna w które się zakochałem i nie wiem czy ona czuje to samo do mnie.
Ty-Więc powiedz jej co czujesz i zapytaj czy ona czuje to samo do ciebie- poradziłąś kumplowi.
Z-A więc... Bardzo mi się podobasz i zakochałem się w tobie, zrozumiem jeśli nie czujesz tego samego do mnie
T-Widzisz dobra próba powiec tak samo tej pannie
Z-już powiedziałem
Zamarłaś na chwile
Z-[T.I] jeżeli tego nie odwzajemniasz ja to....[nie dałaś mu skończyć dałaś mu namietnego całusa a on to odwzajemnił,niestety tą romantyczną chwile przerwał Harry i Niall
H-Uuuu gorąco się robi! [rzuciłaś w Harrego poduszką]
Ty-Wynocha ale już!
N-Co tak ostro,chodź bo nas pozabija
Ty-Won!
N-Też cię kochamy, powodzenia
Ty-Won!
H-Chodź bo nas na serio zabije lub zagryzie Gdy chłopcy już poszli na dół to Zayn sie spytał
Z-To zostaniesz moją dziewczyna????
T-Tak
Po tej krótkiej rozmowie skończyliscie to co zaczeliscie zanim przerwali wam chłopcy


Rozdzaił z Lu bedzie w czwartek.



Horanowaaaaaa   :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz