niedziela, 23 grudnia 2012

Rano:
T-Niall wstawaj
N-Jeszcze 5 min
T-Chyba żartujesz, zabrałaś mu kołdrę
N-Weź, bo będę zły a jak jestem zły to....
Pocałował cię,do pokoju weszli rodzice Nialla
M-Nie przeszkadzamy?
T-NIE
N-Tak
M-[T.I] pomożesz mi ze śniadaniem ??
T-Tak, tylko się ubiore
TA-Niall mam do pogadania z tobą
N-JUŻ tato poczekaj
Rodzice wyszli ty poszłaś się umyć i ubrać do łazienki, potem Niall
Gdy wyszedł powiedział tak
N-Uważaj na moją mame bedzie cie pytac czy mnie kochasz i tp
T-Dobrze, boisz sie ze sobie nie poradze?
N-Nie no skąd że, niedługo bedziesz pania Horan
T-YYYYYYYYY
N-Nie chcesz[powiedział smutny?]
T-Chciałabym, i to bardzo, pogadamy później ide na dół
N-Poczekaj ja też
TA-Chodź zemną
N-Gdzie?
TA-Zobaczysz
Wyszli nie było ich ze 4 godziny. Ty rozmawiałasz jego mama pytała sie jak tobie i Niallowi sie układa i przy okazji wygadał się że ma ci się oświadczyć w Wigilię
Gdy Panowie przyszli Zjedliście obiad i rozmawialiście, Wieczorem oglądaliście śmieszną komedie potem rodzice i wy rozeszliście się do pokoi
N-Jak tam rozmowa z moją mamą
T-A dobrze, a naprawde chciałbyś żebym była twoją żoną ????
N-Pewnie, kocham Cię i nic tego nie zmieni
T-Ja cb też
Poszliście spać
Rano w Wigilie
TY i mama Nialla piekłyście placki a panowie oglądali telwizję, OKOŁO 17 zaczeła się wigilia, wszyscy złożyliście sobie życzenia,
M-To teraz prezenty
Rodzice Nialla dostali od was kluczyki do nowego samochoduhttp://arbiter.pl/files/g/2_1156199475_Avensis_2012_Frankfurt_1.jpg,    
A ty z Niallem dostaliście Wasze wsólne zdjęcie z wakacji, Niall od cb dostał  Perfumy HUGO BOSS a ty.....
N-[T.I] wyjdziesz za mnie ???
T-N, Niallll tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wskoczyłaś mu na ręce
T-Kocham Cię
M-Ale wy się kochacie, szczęsćia wam razem z tatą życzymy
N,T-Dziękujemy. Tak wam minął wieczór, Rodzice pojechali w drugi dzień świąt, a do Sylwestra zostało wam tylko  3 DNI.
W dzień Sylwestra Rano:
T-Ja spakowana
N-Ja również, to do samochodu
Wsiedliście i Pojechaliście na lotnisko, tam czekali już Zayn z Pezz, i Harry z Tay.
Z-W samolocie ci powiem jaki jest plan
T-OKI a tak wogule tp cześć
P-Hej chodź tu do mnie bo tak się nudze
T-Przecież Taylor jest mogłaś z nią pogadać
P-Proszę cię przestań, ooooo co ja widze piękny pierścionek czyżby ........
T-Tak w dzień Wigiliii
P-Gratuluje
Z-Ja również, a teraz chodźcie bo się spóźnimy
Odprawa minęła szybko, wsiedliście do samolotu
W samolocie :............................


Kolejna część jutro w godzinach 11-13
a tu macie niespodziankę od dziadka Louisa
Horanowaaaa :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz