sobota, 1 grudnia 2012

Liam

Zimny wieczór, siedzisz sama w domu czekasz na Liama, oglądasz wiadomości a tam ku twojemu zdziwieniu Liam całujący się z inną dziewczyną, nie mogłaśw to uwierzyć. Nagle ktoś wpada do domu
1D-Hejj!
Cisza, nie usłyszałaś jak ktoś wszedł, Liam usiadł koło cb i cię przytulił
L-Co się nie odzywasz? nie cieszysz się ?
T-Ty mi tu mówisz hej? wytłumaczysz mi czemu całujesz się z inną na boku?
H-Bo..
T-Ty się zamknij i go nie broń. No słucham Liam?
L-to była moja była
T- I z byłą się całowałeś tak? tyle masz mi do powiedzenia?
Cisza jak w grobowcu
T-Skoro tak to żegnam. Nie chcę cię znać ! rozumiesz,i twoje dziecko też!
L-Dziecko?
T-Tak ja czekam tu na cb chcęci powiedzieć ze będziesz ojcem, a ty miziasz się i całujesz ze swoją byłą
Pobiegłaś na górę i reszta za tobą, leżałaś na łóżku i płakałaś
LU-(T.I)nie płacz to nie tak, Pul  mukazał.
T-Niby poco? (powiedziałaś przez łzy)
L-Nie przepada za tobą, ja tego nie chciałem obiecuję to się już nie powtórzy.
T-Ciekawe a może znowu będzie ci kazał się całować z jaką laską
H- To teraz ja. Nie będzie kazał już nikomu zwolniliśmy go
L-Naprawdę będę ojcem?
T-Tak. Sorka Harry że tak nakrzyczałam na cb
H-Nie szkodzi. Też bym tak zrobił
L-(T.I) wybacz mi
Nie wiedziałaś co powiedzię ale wiedziałaś jedno ze go kochałaś
T- YYYYY.... wybaczam ci bo cię kocham
Liam pocałował cię.
L-dziękuje
Z-będziemy wujkami ale super
N-Zgłodniałem
T-naleśniki są na szawce
N-Dziękuje też cie kocham
Niall pobiegł po naleśniki.
A ty z Liamem żyliście długo i szczęśliwie.  8 miesięcy później urodziłaś chłopca daliście mu na imię Jacob


Horanowa:P czekam na kom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz