sobota, 1 grudnia 2012

Harry cz1

Jesteś uczennicą liceum. Masz 17lat mieszkasz w Londynie z ciocią i wujkiem. Do twojej szkoły chodzi słynny Harry Styles z One Direction. Nie przepadasz za nim bo lata z każdą laską jak popadnie.
C-[T.] bo spóźnisz się do szkoły
T-Już idę
W-Odwieziemy cię tu masz klucze będziemy po19
T-oki
Wsiedliście do samochodu i 10minut późnij byłaś już w szkole.
C-Uważaj na siebie
T-oki nie martwcie się
Twoi rodzice zginęli w wypadku samochodowym gdy miałaś 15lat.
W-to pa
T-Pa
Weszłaś do szkoły, szłaś do szafki gdzie stał Harry i jego kumple
T-sorry tu mam szafkę i chciałabym się dostać [powiedziałaś oschle]
H-A ty to...
T-Tak ja to [T.I] a ty to Pan Harry Styles
H-o znasz mnie jak miło
T-nie przepadam za toba ale cóż
H-Beybe chodzimy do tej samej klasy polubimy się
T-Oby nie
Zadzwonił dzwonek poszłaś na lekcje. Usiadłaś w 4 ławce od okna, lekcja chemi.
Nagle na twoją ławkę ląduje karteczka
-Może się lepiej poznamy, nie warto czytać głupot w internecie. <3
- Być może
Minęła lekcja wyszłaś z sali
H-To jak? może mała kawa po szkole ?
T-Może..zresztą co ma do stracenia
Po szkole poszliście na kawe do pobliskiej kawiarni.
T-Opowiedz coś o sobie, bo w internecie fajne rzeczy piszą o tobie że lubisz starsze i...
H-Tak wiem co piszą, lubię a co? [uśmiechnął się zadziornie]
T- Nie nic.To opowiedz coś o sobie
Tak minęły wam 2,5 godziny 
T-O juz późno czas się zbierać jednak jestes fajny Facetem
H-dziękuje. odprowadzę cię
T-ok
śmialiście się po drodze, dużo rozmawialiście
T-Mogę o coś spytac?
H-Pewnie
T-Masz dziewczynę?
H-Nie a ty chłopaka?
T-Nie. Nie trafiłam na tego jedynego.

Gdy byliście pod domem
H- To mój numer
T-Ok
Pocałował cię, a ty odwzajemniłaś
H -Dobranoc
T- Dobranoc
T-Hej
C-Hej kolacje?/
T-Chętnie
W- Co to za przystojniak?
T- Kolega z klasy Harry Styles
W- Ten z One Direction ?
T- Tak ten
Zjadłas kolacje  poszłąś na góre przebrałaś się w piżame i napisałas do Hazzy
-Fajnie się z tobą bawiłam <3

-Ja również możę wpadniesz do mnie jutro?
-.....

Następna cześć jutro Horanowa :P




1 komentarz:

  1. Hej nominowałam Cię do LIBSTER AWARDS.
    Po więcej informacji zapraszam tu
    http://be-true-to.blogspot.com/2012/12/nominowanie.html
    Zaynowa xoxo

    OdpowiedzUsuń