sobota, 22 grudnia 2012

24 Grudnia, chłopcy wracają z trasy, twój chłopak ma urodziny już 21 ty masz 19, bardzo się kochacie, w domu jest Danielle i Perrie.
P-Myślicie że spodoba się Louisowi ????
D-Pewnie że tak. [T.I] wy ale wy się kochacie
T-Czasami się kłócimy ale dosyć szybko się godzimy, nie umiemy się na sb gniewać
Pukanie do drzwi
P-Proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D-Na100% cię usłyszeli
P-Na pewno.
LO-Hej słońce tęskniłaś???
T-Jeszcze sie pytasz
Pocałowaliście się
H-I nie mówcie mi że oni się kłócą
T-Czasami
LO-Szybko się godzimy
N-OJ tam, zmęczony jestem
L-A nie głodny????
N-Trochę
P-Naleśniki sa na stole jeszcze ciepłe
N-Dziękuje
D-Dzisiaj mała imprezka u nas w domku od 18
Z-Dużo będzie ludzi??
T-Tylko my
LO-Z jakiej okzji
T-A bez okazji [uśmiechnęłaś się]
H-Pomożemy wam
Z-Louis choć pomożesz mi w centrum handlowym
LO-Niech ci będzie
Chłopcy wyszli
LI-Jaka macie niespodziankę ??
D-Jest w salonie
LI-Idę zobaczyć
H-Ja też
Chłopcy weszli do salonu
H-ŁAŁ Louis się ucieszy
T-Spodoba mu się ??
LI-Jeszcze sie pytasz pewnie
P-Napracowała się
T-Wy mi pomogłyście
D-Zrobiłaś więcej, takie urodziny się więcej nie powtórzą bedzie zadowolony
H-EJ Perr i Dan chodźcie na chwilkę
P,D-Oki
Ty z Liamem poszłaś do kuchni
 H-On ma zamiar jej się oświadczyć
P-Co ty gadasz
H-Serio serio ale nie mówcie jej nic
D-Głupie nie jestesmy.
Dochodziła 18 wszyscy byli gotowi, do domu przyszli Louis i Zayn, weszli do salonu a tam
WSZYSCY-Niespodzianka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LO-ŁAŁ TO dla mnie ??
T-A czy ktoś oprócz ciebie ma dziśurodziny?/
LO-Dziękuje wam
Podbiegł do cb i cię ucałował, potem wszyscy złożyli mu życzenia,
LO-To teraz ja mam wielka niespodziankę
T-TY???
Louis uklęknął przed tobą wyjął małe czerwone pudełeczko i je otworzył
LO-Wyjdziesz za mnie ???
Nie wiedziałaś że zrobi to właśnie dzisiaj, Łza poleciała ci po policzku
T-Tak Louis tak
I włożył Ci mały piękny pierścionek
L-Dziś dostałem najwspanialszy prezent i na urodziny i na gwiazdke
H-Jaki??? [zachichotał]
Lo-Panią Tomlinson
D,P-Jakie to słodkie
LO-Kocham cie
T-Ja cb też
Tak mieła wam impreza urodzinowa, oglądaliście zdjęcia, chłopcy opowiadali wam jak się wygłupiali, i tp. Byłaś bardzo szczęśliwa ale półtora roku później byłaś jeszcze bardziej szczęśliwa bo miałaś wspaniałego męża i wspaniałych przyjaciół

Horanowaaa:P



1 komentarz: