czwartek, 18 października 2012

Liam

Zimny wieczór, siedzisz sama w domu czekasz na Liama , już 2godziny oglądasz telewizje przełanczasz na wiadomości a tam ku twojemu zdziwieniu Liam całujący się z inną dziewczyną. Nie mogłaś w to uwierzyć, nagle ktoś wpada do domu 1D-Hej!!!!!! cisza nie usłyszałaś jak ktoś wszedł. Liam usiadł obok cb i cię przytulił. L-Hej co się nie odzywasz ??? T- Ty mi tu hej mówisz? wytłumacz mi się czemu całujesz się z ina na boku co? H-aaa boo.. T-Ty się zamknij i go nie broń. No słucham Liam L-To była moja była T-I z byłą się całowałeś? tyle masz mi do powiedzenia? skoro tak to żegnam nie chcę cię znać! rozumiesz? i twoje dziecko też! L-Dziecko? T-Tak ja czekam na cb chcę ci powiedzieć że będziesz ojcem a ty się całujesz ze swoją byłą LU-Poczekaj moment.Paul mu kazał nie jego wina T-Niby poco? co? L-Nie przepada za tobą, ja tego nie chciałem to się więcej nie powtórzy! Obiecuje! T- Ciekawe, a może znowu będzie kazał ci coś zrobić lub z kimś pocałować H-Już nie będzie zwolniliśmy go L-Ja naprawdę będę ojcem? T-Tak L-Proszę cię wybacz mi T-YYY. Dobrze wybaczam Ci bo cię kocham. L-Dziękuję. Też cię kocham Pocałował Cię a chłopcy zaczęli bić wam barwo wiem trochę krótki ale mam sporo nauki ale obiecuję nadrobię to Horanowa :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz