sobota, 8 września 2012

troszkę faktów


1. Niall " Harry jest najmłodszy z zespołu a wszyscy myślą że ja " Lou : " Bo ty jesteś słodki a Harry zdemoralizowany "
2. "Lubię zabawne i wyjątkowe dziewczyny, ale one nie mogą być wyższe ode mnie." - Niall
3. Ulubionym filmem Nialla jest 'Uprowadzona'.
4. Raz Niall zaczął tańczyć na stole w nocnym klubie do "Sexy and I know it" i upadł.
5. Redbull nie daje ci skrzydeł, to po prostu sprawia, że jesteś chory. ~ Niall Horan
6. Harry: "Prawdą jest, że nie przeszkadza mi to że mam podbite oko czy złamaną rękę tak długo jak dziewczyna całuje mnie w to miejsce".
7. Kto jest najmądrzejszy? Chłopcy : Harry. Harry : Jak? Dostałem najmniejsze wykształcenie..
8. Co jest najdziwniejszą rzeczą jaką kiedykolwiek o sobie czytałeś? Harry : To, że już nie żyję na Twitterze.
9. Kiedy Louis był mały, gdy siedział w wózku zwykle krzyczał "Hej! Miłego dnia!" do nieznajomych.
10. Louis umie grać na pianine i uczy się grać na gitarze.
11. Zayn woli ballady, ponieważ są trudniejsze do zaśpiewania i może w ten sposób pokazać swój talent.
12. Harry i Zayn chcialiby mieć dziewczynę, żeby mogli ją troszkę zepsuć.
13. Osobiście nienawidzę kiedy dziewczyny dokładnie przestrzegają zasad, i trzeba najpierw zawsze zapytać ich mam o wszystko, przecież nie chcę nic złego. Nienawidzę tego - Louis
14. Konto Zayna na youtube to " bradfordboizayn ".
15. Zayn lubi patrzeć na pupy dziewczyn.
16. Gdy Zayn miał pięć lat upadł na wtyczkę i utkneła mu w głowie.
17. Louis: Słyszałem jak Harry mówi raz do siebie przed lustrem - Harry, jesteś zbyt seksowny
18. Louis: "Niall czasami jest trochę przerażony, więc daję mu się przytulić aby upewnić się, czy wszystko jest w porządku" <awwww... >
19. Niall unika odpowiadania w wywiadach, ponieważ przeklina za bardzo i przez to cały zespół wpada w tarapaty.
20. Gdy Niall wrócił do domu na święta, rozpłakał się jak zobaczył swoją rodzinę i pokój.
21. Dlaczego ćwiczysz? Liam : Żeby móc ściągnąć koszulkę na plaży
22. Niall czuje się niezręcznie gdy mówi o swoim ciele.
23. Zayn pod prysznicem śpiewa wszystkie piosenki Chrisa Browna.
24.Ulubiony żart Harrego:
- Knock, knock (puk, puk)
- Who's there? (kto tam?)
- Hula. (hula)
- Hula Who?(hula kto?)
25. Liam do Louisa: Kochany Ty, nigdy nie dorośniesz. Louis: Dzięki, bo nie chcę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz