sobota, 8 września 2012

Niall-czyżby tylko przyjaciele?

Byliście tylko przyjaciółmi lecz gdy Niall wyjechał w trasę zrozumiałaś że czujesz do niego coś więcej.Lecz bałaś się mu to powiedzieć bałaś się że, zepsujesz tą przyjaźń.. Leżałaś na kanapie oglądając telewizję gdy ktoś zadzwonił do drzwi, wstałaś i otworzyłaś i zobaczyłaś Nialla 
N-Mogę? 
T-Taaaak! (rzuciłaś mu się na szyję)
N-Ej ej bo udusisz przystojniaka
Y-Aaa przepraszam wejdziesz? 
N-Tak 
Usiedliście na kanapie i siedzieliście w milczeniu około 2min.
N-[T.I] muszę ci coś powiedzieć 
T-Ja też 
N-[T.I] bo gdy wyjechałem zrozumiałem, że nie możemy się przyjaźnić
Totalnie zbladłaś nie wiedziałaś czemu. Byliście przyjaciółmi od piaskownicy to ty kazałaś mu iść do X-Factora. A tu nagle koniec waszej przyjaźni. Wstałaś ze łzami w oczach i pobiegłaś na górę rzuciłaś się na łóżko i płakałaś Do pokoju wszedł Niall 
N-[T.I] ja nie chcę być tylko twoim przyjacielem, ja chcę czegoś więcej. kocham cię    
Gdy to usłyszałaś podniosłaś się z uśmiechem i przytuliłaś się do niego.
T-Niall ja też cię kocham 
N-Więc czy chciałabyś być moją dziewczyną a potem panią Horan? (wyszczerzył ząbki)
T-Niall!taaaaakk!!!! dziewczyną tak, ale z panią Horan to może poczekajmy co? 
N-No ok. 
pocałowaliście się i byliście szczęśliwą parą. Po roku czasu postanowiliście że zostaniesz panią Horan.   

czekam na kom. :) Horanowa

2 komentarze: