piątek, 28 września 2012

Louis- humorki

L-[T.I] te dziewczyny to zawsze mają humorki?
H-Moja też ma humorki. Ale kupie jej coś i humorek poprawiony 
N- moja lodówka nie ma humorków  
Z-Lodówki nie mają humorków. A nam chodzi o dziewczyny. Kiedy ty będziesz miał
N-Czekam na tą jedyną :p 
T- Louis ja wiem że mam ostatnio humorki. I nie chcę żebyś potem cierpiał
L- do czego zmierzasz chyba nie chcesz ze mną zerwać
T- nie no coś ty kocham cię tak jak ty kochasz mnie i swoje marchewki ale niedługo będzie jeszcze ktoś i nie wiem czy przestaniesz kochać marchewki a pokochasz kogoś innego
L- kogo mam kochać kocham cb i tylko cb 
T- nie oto chodzi ja jestem w ciąży. ale..
L-będę ojcem ?
T-tak Louis ale ja..
H-o co chodzi. Louis daj jej skończyć
T- dziękuje Harry. Louis bo ja jestem chora na białaczkę i  nie wiem czy przy porodzie..
L-nie będziesz żyła i urodzisz zdrowe dziecko. Rozumiesz to!?
T-tak ale nie krzycz, od jutra będę w szpitalu aż do porodu, ale takie wypadki że matka lub dziecko przeżyją zdarza się rzadko a nawet wo gulę.
L-wszystko będzie w porządku 

9miesięcy później:

L-mam nadzieje że oboje przeżyją
L-wszystko będzie w porządku zobaczysz
L-ale lekarz sam powiedział że takie cuda to rzadko się zdarzają 
H-musisz wierzyć tak jak my wszyscy rozumiesz?
L-tak

30min później

LEK-pan  Louis Tomlinson dziecko jest zdrowe przeżyło , pana żona.... również ale będzie musiała jeszcze zostać żeby pozbyć się choroby
L-dziękuje mogę je zobaczyć
LEK-tak oczywiście
Pobiegli wszyscy aby cię zobaczyć
LU-widzisz mówiłem że wszystko będzie dobrze
T- tak wiem ale zaopiekujesz się małym jak ja będę tu przebywać
L-tak pomożemy mu. A jak dacie mu na imię ???
H- może Paul?
T- mi się podoba 
LU-umowa stoi.

2miesiące później:

LU-teraz jesteśmy szczęsliwą rodzinką 
T-masz rację i niech tak zostanie

rok później urodziła wam się córeczka daliście jej na imię Julia :P


wiem smętny jakiś :P
Horanowa:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz