piątek, 14 grudnia 2012

Zayn

-Zayn  ja już tak nie mogę
-Proszę cię to się już nie powtórzy
-Mówiłeś mi to już wcześniej, raz mnie zdradziłeś wybaczyłam ci drugi raz nie potrafię. Żegnaj
Wyszłaś z walizkami z domu czekała na cb taksówka. Łzy leciały coraz bardziej ale nie mogłaś mu tego wybaczyć raz cię zranił. Obiecał że nie powtórzy sie to więcej, zawiódł cię. Wsiadłaś do taksówki i pojechałaś do Liama i Danielle.
D-o hej co się stało?
T-Mogę z wami kilka dni pomieszkać?
D-Wejdź, pewnie ale co sie stało?
L-Kto przyszedł? A to ty. Hej co się stało czemu płaczesz?
T-Obiecał że już tego nie zrobi.
Danielle przytuliła cie .
D- Już nie płacz, chodź pokaże ci gdzie bedziesz spała, weźmiesz prysznic i zejdź na dół
T-oki dziękuje
Wziełaś prysznic i zeszłaś na dół
L-więc znowu to zrobił?
T-Tak! obiecał ja nie mogę już tak
D-Widziałś się z nim
T-Tak powiedziałam mu że odchodzę i wyszłam
L-Będzie cieszukał on nie odpuści bo cię  kocha zrobił błąd pył pijany
T-ale obiecał, mimo tego że był pijany nie musiał tego robić
D-Kochasz go?
T-Tak ale nie wiem czy potrafię mu już zaufać
L-do 3razy sztuka [uśmiechnął się]
Rozległ się dzwonek do drzwi.
T-to on powiec zemnie nie ma
Liam poszedł otworzyć
L-Niall co sie stał?
N-Zayn miał wypadek jest  ciężkim stanie jest T.I
T-Zawies mnie do niego
D-Pojedziemy z wami
15minut później byliście w szpitalu.
LU-niedobrze z nim
T-gdzie on jest [powiedzialas roztrzesiona]
H- na wprost 3dzwipo lewo
Pobiegłaś weszłaś do sali leżal pod różnymi urządzeniami jego stan byl cięzki
H-Będzie dobrze
T-To moja wina
D-nie nie twoja nie obwiniaj sie
Z-JA nie moge bez [T.I] ŻYĆ ja ją chciałem przeprosić
H-możesz to teraz zrobić
T-nie rób mi tak więcej
Z-ja przepraszam , jak wrocisz do mnie to juz wiecej sie nie napije, nie zapale i nie zdradze, ale wróć
ja wiem że trudno ci będzie ale daj mi ostatnią szanse
T-Kocham cie wybaczam ci ale nie zostawiaj mnie
Pocałowaliście się
H-OOOOOOOO
LU-ja wiedziałem że wrócicie do sb
N-Zbyt bardzo sie kochają . Zayn nie bedzieszpalił
Z-Nie
N-powtórz muszę to nagrać
L-Nie jesteśgłodny?
N-AAAAAA i TU cię zaskoczę
H-Jest głodny
N-HAHAH Nie :P
2tygodnie później Zayn wyszedł ze szpitala, nie pije ale czasami zdarzy mu sie zapalic, ale jesteście szczensliwi za 8 miesięcy urodzi wam się chłopczyk lub dziewczynka.

Sorka za tak długa przerwe ale egzaminy i niestety sporo nauki. Ale postaram się wrzucać regularniej. Horanowaa :P
.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz