wtorek, 31 grudnia 2013

Część 1

Życzę wam udanego Sylwestra żeby rok 2014 był jeszcze lepszy niż ten, żebyście czytali mojego bloga i od czasu coś skomentowali i Szczęśliwego Nowego Roku!!!

 LOUISE-W SKRÓCIE MÓWIĄ NA NIĄ LOUI [L]
JESSY-MÓWIĄ NA NIĄ JESS [J]
AMELIA-MÓWIĄ NA NIĄ AMI [A]
LOUIS-MÓWIĄ LOU, LUB LOUIS [LOU]
ZAYN-MÓWIĄ PO PROSTU ZAYN [Z]
     
 
Louise Devine 18 lat pochodzenie Polskie od 3 roku życia mieszka z mamą, ojciec z bratem są w Polsce nie utrzymuje kontaktu z bratem za to z ojcem jak najbardziej. Marzy o karierze modelki.
Żyj tak aby Twoim znajomym zrobiło się nudno kiedy umrzesz
 Każda sekunda Twojego istnienia może być tą ostatnią...



Louis Tomlinson
Wiek 22 lata
Ma Młodsze siostry,  chodzi z Megan chociaż na boku ma inne laski, wypiera się uczucia do Louise przyjaciel Jessy

 Amelia White, 19 lat od 10lat mieszka w Londynie ma młodszą siostre i brata w wieku Louise, który ma na imię Mat i nadal  kocha Louise ale ona z ćpunami się nie zadaje, nie wyszło im bo zaczął ćpać i te inne sprawy, Amelia jest przyjaciółką Jessy i Louise.

 Jessy Foster wiek 19 lat od urodzenia mieszka w Londynie przyjaciółka Louise, Amelii i Samego Louisa Tomlonsona nie nawidzi jego dziewczyny zarozumiała lala rzuciła szkołe i zajmuje się projektowaniem chce pomóc Louise dostać się do modelingu. Bedzie próbowała połączyć Lousie i Louisa, spotyka się z Zaynem.

  Zayn Malik wiek 20 lat, mieszka z Louisem, spotyka z Jessy, bardzo lubi Louise i cały czas powtarza że trzeba wierzyć a nie poddawac się, Ma 2 młodsze siostry, uważa że Louis czasami przegina z laskami....

 
L-Mamo!! gdzie moja czapka?
M-Na kanapie, chodź już na sniadanie bo spóźnisz się do szkoły

Zeszłam na dół z torbą i  bluzą obecnie w Londynie jest wiosna i jest dosyć ciepło usiadłam przy stole, nie mam ojca znaczy mam ale rozwiódł sie z mamą gdy miałam 3,5 roku ale nadal utrzymuje z nim kontakt, możecie mówić że to dziwne ale moi rodzice także utzrymują ze sobą kontakt i to bardzo dobry, mam jeszcze brata ale to już inna historia mój braciszek obecnie ma? 19lat tak właśnie i ćpa ma niepokoleii w głowie ale cóż, widuje go raz na rok nawet nie, gdy przylatuje do taty on jest lub go nie ma a gdy jest, to wdomu zaczyna się wojna. Nałożyłam na ciemny chleb troche masełka a na dróga cześć majonez tak uwielbiam kanapki z majonezem sałatą, szynką i pomidorem no i jeszcze jakieś dodatki mam 179cm i marze o karierze modelki, myśle że się nadaje mama i Jessy mi w tym pomagają miałam jeden casting ale niestety miałam pecha ale próbóje dalej nie poddaje się Zayn mi cały czas tak powtarza tak Zayn to chłopak Jessy i kumpel no tego Louisa mega ciacho ale zajęty przez Megan jak on z nią może być? nie rozumiem tego. Zjadłam śniadanie ubrałam czarne trampki i wyszłam, założyłam słuchwaki i szłam uliczką dosyć powoli nie śpieszno mi do szkoły. Po 15minutach byłam przed budynkiem szkoły Stała tam Amelia moja przyjaciółka o rok strasza, podeszłam i przywitałam się.

L-Hej piękna co tam? czemu tak wcześnie ?
A-Hej, Josh mnie przywiózł ej LOUI? ziemia do Louise !!
NO tak jak zwykle MEGAN musiała pod szkoły przyjść z nim on ją przywoził i odwoził jak małe dziecko, te jego oczka uśmiech ahh bóstwo.
L-Mówiłaś coś?
A-Daj z nim spokój wiesz jaki  jest ma Megan a pieprzy 3 inne
L-Wiem ale... albo dobra chodź

Weszłyśmy do budynku szkoły Brat Amelii, Mat chodzi ze mną do klasy. Weszłyśmy po schodach na góre i podeszłyśmy pod moją sale AMi tak wołali na Amelie poszła ze mna pod sale i przywitałysmy się ze wszystkimi.

MAT-Hej słyszałem że byłaś na castingu
O-No i jak opowiadaj
Olka zawsze była ciekawa ale kochałam ją za to wszytskie plotki ona znała i przekazywła nam była zastępcą przewodniczącej szkoły
L-Nie przyjeli mnie
C-Czemu? przecież nadawałaś się byłam z tobą mówili że...
Cara ona jest cudowna zawsze jak idziemy na balety musimy się najebać we dwie najbardziej bez przerwy coś odwala była 3 razy u dyrektorki, biła się z Megan bo ta wpadła na mnie z 2 śniadaniem.
L-NO mówili ale wiesz jak to jest
A-Nastepny razem pójdzie lepiej, dobra niunie ja spadam aaa Jessy i Zayn przyjadą dziś po cb ja kończe 2 godziny później
L-Czyli Megan?
A-Nie liczyła bym na to
O-Nie mów mi ze ten palant ci sie podoba ?
L-No może troszke
MAT-Louis ?
L-Tak idziemy?
Weszliśmy do sali pierwsza Chemia usiadłam z Carą pod oknem w 5 ławce a było ich 6 ZA mną usiadła Olka i Mat
MAT-Loui czy my..?
L-Nie ma żadnych nas, sorry ale to co zrobiłeś ...
MAT-Tak wiem ale...
N-Panie White coś pan chce powiedzieć na temat lekcji może.. opowie nam Pan o   konfiguracji elektronowej?
MAT-Może jednak nie
N-Proszę usiąść, temat lekcji ''Tłuszcze jako rodzaj estrów ''

Zanotowałam temat w zeszycie i włożyłam słuchawkę do ucha słuchając mojej muzyczki, lekcja zleciała dosyć szybko potem biologia, angielski, angielski, Sport i matma, chwyciłam torbe i udałam sie z dziewczynami do wyjśćia gdzie stał Zayn Jessy i Megan oraz Louis brzeszczała na niego bardzo szybko zbiegło się stado sępów .


M-Co ty sobie k*rwa wyobrażasz?!! tak sobie ze mną zrywasz?
LOU-Daj spokój wiesz że na boku obracałem inne lale a ty tak dla przyjemności
M-Co?!!!! byłam ci potrzebna do ruchanaia?! jesteś palantem skończonym dupkiem nic pozatym!!!
LOU-Jaki pech
JAK widać Louis był zadowolony ale Megan ? była wściekła i płakała
M-Co się tak patrzycie!
Wściekła wróciła do budynku a ja podeszłam do Jessy
L-Hej?
J-No sie narobiło przynajmniej wiecej jej nie bede musiala ogladac
LOU-I ja tez nie,
Z-Louis ... a wy sie nie znacie, Louis to jest Louise mówimy na nią Loui
LOU-Siemka
Posłał mi miłe spojrzenie przywitał się ahh boski.




2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Awards ! Więcej informacji na moim bloguw zakładce Liebster Awards ---> http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Libster Awards. :)

    Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem: http://louis-and-harry.blogspot.com/2014/01/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń