niedziela, 9 czerwca 2013

Niall

Znasz się z Nillem od małego, razem spędzaliście czas nawet oświadczył ci się w piaskownicy, razem pisaliście piosenki razem je śpiewaliście. Wysłałaś go do X-Factor i kontakt się urwał, jesteś fanką One Direction Nialla poznałabyś na ulicy ale czy on ciebie? oj raczej nie, przez te 3 lata bardzo się zmieniłaś. Chciałaś być w .branży muzycznej niestety jesteś kelnerką takie życie. Cały tydzień masz drugą zmianę od 15-21. Około 18 do Nado's weszli oni tak 1D, Usiedli przy oknie podeszłaś do nich.

T-Hej co podać?
Zielonooki odezwał się jako pierwszy:
H-Taka śliczna dziewczyna tutaj?
T-Niestety coś podać ??
N-Tak poproszę...
T-Podwójnego hamburgera, duże frytki, cola i nugetsy
N-Łał
Widać nie poznał cię zebrałaś zamówienia i wróciłaś

Oczami Nialla "
N- Skądś znam tą dziewczynę
H-Śliczna, ciekawe czy wolna
LOU-Ten już zaczyna
H-No co??
Nie mogłem skojarzyć z skąd ją znam, wysoka blondynka o niebieskich oczach, miła ten uśmiech.

Twoimi oczami"
Podałaś zamówienia i wróciłaś do pracy po 15minutach zawołali cię
T-Tak?
N-Mam pytanie
T-TAK?
N-Więc z skądś cię znam ale nie wiem z kąd
T-Piaskownica, oświadczyny, piosenki...
N-T.I TO TY?
T-No tak,
H-Wy się znacie?
N-To moja niedoszła żona
LI-Nie doszła?
T-No bo wysłałam go na casting
N-TY też miałaś iść TO było twoje marzenie
T-Odpuściłam sobie
N-Ty? z takim głosem
T-No tak, sorry ale praca czeka
N-Poczekaj a adres numer?
Podałaś blondynowi karteczkę i wróciłaś do pracy. W domu byłaś koło 21:30, umyłaś się i położyłaś czytając sms
-Wyładniałaś, bardzo się zmieniłaś mam nadzieje że opowiesz mi wszystko o sobie jutro-Niall
-Pewnie mam dużo do opowiadania mężu<3
-Oki żonko :P czekam do jutro będę o 12
-Oki, dobranoc <3
-Dobranoc xo
Odłożyłaś telefon i poszłaś spać

Oczami Nialla:
Nie spełniła swojego marzenia, a bardzo tego chciała pomogę jej w tym. Cały czas myślę o niej coś jest nie tak, to chyba miłość
H-Stary, kochasz ją?
N-No tak
H-To walcz o nią bo warta jest tego
N-Oki

Twoimi oczami:
Wstałam była10:30 zjadłam śniadanie ubrałam to spięłam włosy i zeszłam na dół. była 11:45, weszłam do salonu a am Niall
T-Jak ty tu?
N-Miałaś drzwi otwarte zamykaj się
T-Oki
N-Ślicznie wyglądasz
T-Dziękuje
Zamknęłam drzwi i ruszyliśmy Niall przywiózł mnie do lasku, świece kolacja,
T-Pięknie tu
N-T.I chce ci coś powiedzieć
T-Ja też, Niall kocham cię nie zapomniałam o tobie,  tęskniłam
N-Wyjęłaś mi to z ust

W tym momencie Horan zaczął mnie całować, zaśpiewaliśmy kilka piosenek. Jestem z Niallem i dobrze nam się układa chłopcy pomagają mi dostać sie do branży muzycznej, mam już napisane kilka piosenek, i mam nadzieje że mi i Horankowi nie stanie nic na drodze do szczęścia. 

1 komentarz: