wtorek, 16 kwietnia 2013

Rozdział 6


   ''Horanowa''
Przepraszam że krótki ale jakoś brak weny kolejn będą dłuższe 


      Weszliśmy do domu, zastanawiało mnie jego wyznanie Lubię cię??? Gdyby mnie tylko lubił nie pocałował by mnie aż tak namiętnie, nie na rzekam bo podobało mi się to. Boże Stella o czym ty mówisz, a może ja Zakochałam się w  nim??? Nie, nie na pewno nie, Jesteśmy tylko przyjaciółmi, Usiadłam na sofie NI kogo nie było oprócz mnie i Harrego, Usiadł koło mnie
H-Szanuję cię i to bardzo, i wiem że twój brat nie pozwoli żeby ktoś cię skrzywdził
S-Harry powiec o co ci chodzi
H-Nie!! rozumiesz nie mogę, obiecałem to komuś
S-Harry ja wiem że ty mnie nie tylko lubisz to jest coś więcej
H-Może i tak, Stella nie chcę żebyś cierpiała,
S-Ale nie będe
H-Nię będziesz gdy nie będziesz ze mną
Wstałam i powiedziałam co myśle
S-A właśnie że się mylisz, będe cierpieć gdy nie będe z tobą, i Jeśli chodzi o Lou to ma go gdzieś on nie decyduje z kim jestem to moje życie, i wiem że nie skrzywdził byś mnie
Pobiegłam na górę zamknęłam sie w pokoju, i właśnie wtedy zrozumiałam że ja go kocham, tak kocham Popłakałam się jak małe dziecko Ogarnęłam się i po godzinie zeszłam na dół Byli wszyscy oprócz Liama i Nialla
LOU-Co ci jest
S-Gówno cię to interesuje, nie wpieprzaj się w moje życie
LOU-Stella o czym ty mówisz
S-Daj mi spokój, ciekawe jakby tobie ktoś zabronił być z Eleonor bo byś ją skrzywdził
Z-Stella Loui cię chroni
S-Przed kim? przed Harrym????? Bo co zabije mnie ?? Gdy był to ktoś inny pchałbyś mnie w jego stronę, ale nie bo Harry to twój kumpel i to najlepszy
LOU-Wiesz że Harry..
S-Ogarnął by się , wiesz? nie, nie wiesz, i się nigdy nie dowiesz
H-Stella
S-Nie, Harry,Powiem ci to prosto woczy, Kocham cię, i nie żałuje że się zakochałam
Wszyscy patrzyli w osłupieniu na mnie, Harry to już wo gule miał mine bezcenną
S-Ja wychodzę
Wychodząc trzasnęłam drzwiami, zadzwoniłam do El poszłam do niej i opowiedziałam jej całą sytuacje, przyznała  mi racje, napisałam do Louisa że nocuję u Eleonor. Pół nocy spędziłyśmy na gadaniu, obejrzałyśmy babski film i koło 02 położyłyśmy się spać. Eleonor traktuje jak siostrę,zresztą Danielle, i Perrie także gdyby nie one to nie wiem w kim miałabym tak wspaniałe oparcie. Co mi po Louisie on jest chłopakiem sorry mężczyzną więc nie moge mu wszystkiego powiedzieć, a im tak i mogę im zaufać. Cały czas po głowie chodzi mi ten pocałunek Harrego i wyznanie lubię cię, ja go lubię ale chyba bardzo bardzo lubię, ale cóż z tego skoro Louis jest przeciwny temu wszystkiemu, baran co go to interesuje moje życie z resztą jeśli będziemy chcieli być razem to będziemy, ale chyba na razie się na to nie zanosi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz