sobota, 2 lutego 2013

Louis cz9

5 miesiecy później, Chłopcy oprócz Lu mnie odwiedzali, najczesciej Perr I Dan, wiedziałam płeć dziecka, bedzie to dziewczynka, jest to juz koniec 5 miesiaca dziewczyny pomogły mi umeblowac pokojik dla dziecka wyglądał on tak :
http://dino.sklep.pl/nowy/images/pokoje/klups_safari_pokoik_d.jpg, skromny ale jest.  w moim pokoju na noc stało takie łożeczko :
http://mamo-tato.fr.pl/ah/mik/braz/mosk.jpg,
L-Dzieki wam za pomoc
P-Nie ma za co.
L-Moze cherbaty ?
D-Ale my zrobimy
L-Niech wam bedzie
Zeszlysmy do salonu , Dani poszła zrobic cherbaty,
L-Ciastaka są na górnej póce
D-Oki,
Danielle zrobiła chcerbate, zjadłyśmy ciastka, i właczyłyśmy sobie film, niestety ktos przeszkodził nam w ogladaniu , bo zapukał do drzwi.
P-Kto to ?
D-Jest po 19 . spodziewasz sie kogos?
L-Nie
Poszłam otworzyc drzwi, ku mojemu zaskoczeniu byli to chłopcy
H-Witamy, pania możemy ?
L-Pewnie
Z-My na zwiady
Chłopcy weszli oblukali wszystko
H-Mozemy na gore?
P-Nie[zachichotała]
H-Ha ha
Chłopcy weszli na góre,
Z-Łał
N-Śliczny
LI-POstarały sie.
Chłopcy zeszli na dół
P-Cherbaty?
Z-Tak
D-Sami sobie zróbcie
Wybuchnelam śmiechem
L-Ja wam zrobie z cytryna?
P-Ja pujde i im zrobie a Zayn mi pomoże
Zayn i Perrie poszli zrobić cherbaty. Włączyliśmy film, i ogladalismy,
H-Lu sie pytał jak sie czujesz
L-Umieram
Z-No weś, powiemy ze dobrze
P-My zaprzeczymy
N-Dajcie jej spokój powiemy ze ok niech sie domysli ale powiemy to z takim nie dokonca przekonaniem, a skad wiesz ze to dziewczynka
L-Bylam na USG i ztad wiem
N-AAAAAAA,
L- mam chcec na czekaloda i...
LI-OOO zaczyna sie
N-I na co?
L-Pop corn cole i tosty z serem
Z-Zmuli cie
N,L-Właśnie że nie[ zaczelismy sie smiac]
N-To ja pujde po 2 porcje chyba ze ktos jeszcze chce
P-Tosty bym zjadła
LI-Pujdę mu pomóc
Zrobili tosty była już godzina 23
H-Zbieramy sie
L-OO napewno nie zostajecie na noc, mam jeszcze 1 pokój goscinny dosyc duzy
P-Czemu nie mowilas
L-Bo nie urzadzony
H-To od jutra urzadzimy
L-Nie nie trzeba poradze sobie macie wlasne zajecia
Z-Ale my chcemy
L-Sa pojedyncze łóżka ale je chce wywalic a kupic troche inne podwojen 2 i 2 pojedyncze
P-To pojedziemy jutro  z nimi po farby wybierzemy pojada do domu umaluja i tp a my pojedziemy po łozka wybierzemy i gotowe
L-Dzieki wam. Kocham was
N-Ale nie tak jak LU
L-Ale śmieszne,
Wszysct poszli do łóżek a ja z nimi
H-Ty z nami
L-Przeciez gosci nie zostawie
P-Kochana jest.
Wszyscy poszlismy sapc
RANO NATOMIAST

Horanowaaaaaaaaaaaaaaaa   :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz