sobota, 19 stycznia 2013

harry cz2

WEszedł Louis , 
LO-Co wy takie miny macie ktośumarł
H-Nie skąd, 
LO-Chodźcie na kolacje
Zeszliście na dół
Na dole: 
Usiedliście do stołu, było cicho jak nigdy.
LI-To po kolacji może coś pooglądamy ??
T-Chętnie
N-Horror? komedia?
T-Horror !
Z- Nie boisz się 
T-Jestem dużą dziewczynką
Po kolacji ty i Niall poszliście pozmywać chłopcy naszykowali film i popcorn 
N-No już. macie wszytko?
H-Tak siadajcie 
Na kanapie usiadłaś ty obok ciebie Harry,i Zayn na fotelach Liam Louis i Niall. Film trwał dwie i pół godziny.
LO-Usnęła 
N-I Harry też 
LI-Słodko razem wyglądają 
Z-Nie bódźmy ich chodzcie na góre
Chłopcy poszli do swoich pokoi a ty spałaś u Hazzy na kolanach
Rano:
Harry bawił się twoimi włosami, obudziłaś się
H-Jak się spało
T-DOBRZE a tobie? było wygodnie?[zaśmiałaś się ]
H-Z taką piękną dziewczyną zawsze[pocałował cię]
N-AAAAAAAAAAA 
LO-NO NARESZCIE
T-Ale co ?
Z-Nie udawajcie, wczoraj przez cały czas przy kolacji i  przy filmie patrzyliście w swoje gały na wzajem jak w namalowane wrota
H-I co może ma ładne oczy 
N-Wierze bo musze[uśmiechnął się ]
T-Ja pójdę robie śniadanie
H-Pomoge
Z-Mówiłem miłośc, Harry no nareszcie tylko mam nadzieje że trwała
T-A bo będzie [uśmiechnęłąś się do harrego]
Poszliście zmywać gary 
H-Chiałabyś ?
T-Ale co?
H-No wiesz być ze mną ?
T-Prosisz mnie o chodzenie?
H-No tak.
T-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!   TAK HARRY 
Wzął cię na ręce 
LI-Mama dzwoni
T-JUŻ 
Poszłaś odebrać telefon
T-Słucham?
M-Harry to dobry chłopak
T-Ale oczym ty móisz
T-Życzymy szczęścia 
T-A skąd wy? albo nie ważne dziękujemy 
Rozłaczyłaś się 
T-Skąd oni 
N-Ja nagrałęm wszystko wysłąłem i tak wiedzą 
Z-OJ Niall 
H-WY pozmywajcie a ja z moją dziewczyną ide na miasto
Ty i hARRY POSZLIŚCIE NA MIASTO SPOTKALIŚCIE DUŻO FANEK , Haryy powiedzial ze jestescie  razem fanki ucieszyly sie jak nigdy. a Ty i Harry byliście szęśliwą parą 

Koniec:

Mam prśbe polecicie mojego bloga?????????????
Horanowaaaaaaaaaaaa  :P
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz