poniedziałek, 24 grudnia 2012

Niall cz3

Odprawa minęła szybko, wsiedliście do samolotu
W samolocie :.........
Z-[T.I] przetłumacz mu on cię zrozumie. Byliście razem
T-Ale już nie jesteśmy, nie posłucha mnie
N-Wygarnij Taylor, a potem ona mu powie i wpadnie do cb z awantura
T-Dziękuje kotku że jesteś po mojej stronie
N-Jestem po twojej ale jeżeli nic nie zrobimy to zespół się rozpadnie a on nas nie rozumie
P-Spróbuj chociaż
T-HMMMM. Niech wam będzie, ale ja robie to dla fanek, bo was kochają i nie chcę rozpadu zespołu
Z-Dziękuje CI kochana jesteś
Lot minął szybko wysiedliście z samolotu jak zwykle tłum fanek, udaliście się do drewnianego domku w górach, kazdy zajął pokój.
Z-Harry chodź pokazęmy Ci coś z Niallem na zewnątrz
H-Spoko
Chłopcy wyszli Tay siedziała na kanapie podeszłaś do niej z Pezzz
T-EJ laleczko posłuchaj mnie przez chwilkę
TA-Nie jestem laleczka
T-Dla mnie jesteś a teraz słuchaj.Może i kochasz Harrego ale cały zespół cierpi i fanki również
TA-Co mnie to
T-Zamknij się jak ja mówie i posłuchaj, skoro go kochasz to nie pozwól mu żeby zaniedbywał zespół, bo niedługo się rozpadnie
TA-Może i dobrze
T-Dobrze ??? Wszyscy zazdrośni jesteście że mają tylu fanów i taką popularność,ale ja nie pozwole tobie tego znisczyc kumasz, dla mnie jesteś pusta blondynką która jest zazdrosna ale ciekawe jakby zespół się rozpad i Hazza nie był wokalistą tylko jakimś piekarzem zarabiającym marne grosze kochałabyś go wtedy??
TA-Pewnie że bym go zostawiła a ty nie ??
T-A nie, nie zostawiła bym go, dla cb liczy sie tylko sława jesteś zwykła szmatą sorka ale jak zespół sie rozpadnie aty go zranisz to cię zniszcze
TA-na pewno, idz pilnuj swojego Horanka
P-Chodź nie ma co tu po nas
T-Masz racje chodź na góre
Ty i Pezz poszłyście na góre, do domu weszli chłopcy
TA-Ta twoja była a Horanka dziewucha wyzywała mnie i wogule
H-Nie rozumiem słońce za bardzo dramatyzujesz
TA-Ja ??? Jak byś słyszał to byś się zdziwił
H-Poczekaj załatwie to
Hazza poszedł na góre.
H-Co tywyprawiasz
T-Zapukał byś może nie łaska ??
P-Ja was zostawię
Pezz wyszła na dół do chłopaków
T-Co ja robie? co ty robisz? Nie widzisz  że ona cię wykorzystuje zazrości wam takiej sławy i rujnuje wasz zespół a ty jak głupi latasz do niej oddalasz się od chłopaków....
H-Nie twoja sprawa
T-Zamknij się i mi nie przerywaj macie ogromną słwe miliony fanek na całym świecie nawet Polska was kocha widziałeś ile fanek tam było i piszczały i wogule bo was kochaja a ty jesteś zaślepiony, Gdy byłeśze mną nie zaniedbywałeś zespołu a teraz nie wiem co stało się z tamtym Harrym, Ale mam nadzieje że wróci i to jak najszybciej. Tyle mam ci do powiedzenia Ja kochałam tamtego Harrego i lubiłam ALE ten Harry to zupełnie co innego, już nie mam przyjaciela a szkoda.
Wykrzyczałaś to i łza poleciała i po policzku. Wychodziłaś z pokoju
H-Poczekaj !!
H-Nie myślałem że bedziesz miec odwage to wykrzyczec mi prosto w twarz, zawsze cie podziwiałem ze jestes taka silna, Zazdroszczę Niallowi że ma taką narzeczon,życze wam szczęścia i obiecuje Ci ze zespół sie nie rozpadnie.
Zeszłaś na dół z Harrym
H-Tay pakuj sie
TA-NO zrozumiałeś
Taylor poszła sie pakować
N-Harry myslałem ze zmadrzejesz
H-Poczekaj chwile masz wspaniala narzeczona pilnuj jej
TA-Ja już idziemy
H-Tak. do widzenia
TA-A ty?
H-Koniec z nami idź i nie psuj mi Sylwestra narka
TA-Skończony dupek
Taylor wyszła
żuciłas sie na szyje Harremu
T-Dziekuje
H-TO ja wam dziekuje, Przepraszam ze bylem tak ślepy
Z-Ważne że bedzie wszystko jak dawniej
N-Puszczaj mi narzeczoną
H-Przepraszam [uśmiechnął się], ja na wszym miejscu skopałbym tylek sam sobie
Z-Muwisz masz
Chłopcy rzucili się na Harrego
23:59 
WSZYSCY-10.9.8.7.6.5.4.3.2.1 Szęśliwego Nowego roku 
H-Oby ten rok był udany
Z-Muwisz i masz
N-ŻEBYŚMY sie nie kłucili
P-I Chłopcy kochali swoje laski
T-I żebyśmy nadal byli przyjaciólmi

Tak wam minął Sylwester. 3 dni później wruciliśćie do Londnu, Hazza znalazł sobie dziewczyne Ole z Polski. i Ten nowy 2013 rok był tak samo dobry jak i poprzedni. Ty z Niallem wzieliście ślub w 2014 roku.

Horanowaa:P   Nie obraźcie sie fani  Taylor, nie chciałam tego specialnie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz