wtorek, 9 października 2012

Zayn

Jest nareszcie się doczekałaś na koncert swojego zespołu One Direction. Koncert miał się za chwilę zacząć.
3,2,1.... chłopcy wbiegli zaczęli śpiewać LWWY, i inne 8piosenek. Gdy koncert się skończył  poszłaś na spotkanie z chłopcami czekałaś na to całe życie. Podobał ci się bardzo Zayn.
Z-ej widzieliście tą dziewczynę stała w pierwszym rzędzie wysoka brunetka z bluzką I love Zayn!
N- Zayn tam było około tysiąca dziewczyn
Z-ONA była wyjątkowa musieliście ją widzieć
T- hej
H- hej autograf zdjęcie iiiii...
T-iii pogadać jeśli się zgodzicie
Z-to ona!
LU- co to ona
Z- nie nic
chłopcy zrobili sobie z toba kilka zdjęć dali autografy porozmawiali zeszło ci około godziny
T- dzęki bardzo. SUPER Koncert mam nadzieje że jeszcze nas odwiedzicie
Z- na 100% a gdzie mieszkasz?
T-tutaj w warszawie
Z-OOO fajnie się składa bo zostajemy jeszcze tydzień to może byś nas oprowadziła po waszej stolicy?
T-z miłą chęcią
Z- podaj adres i jutro wpadniemy po cb o 12. ok?
T-ok
Podałaś adres i wyszłaś, nie mogłaś w to uwierzyć rozmawiałaś z Zaynem Malikiem i poprosił cię abyś ich oprowadziła po Warszawie. Pojechałaś do  domu weszłąś na TT wstawiłaś zdjęcia poszłaś wzięłaś prysznic i się położyłąś
Rano:
Za 2 godziny będą chłopcy ubrałaś czerwone rurki, bluzkę , bejsbolówkę i vansy zjadłaś śniadanie
dzwonek do drzwi
1D- hejjjjjjjjj!!
T-Hej
Z-idziemy!
T-tak już
pokazałaś im pałac kultury centrum kopernika. i wiele innych ciekawych miejsc
T-to tyle
H-dzięki bardzo na pewno jeszcze odwiedzimy polskę
T-mam taką nadzieję
Z-[T.I] może pujdziemy się przejść ???
T-chętnie
poszliście do parku, nie obyło się od fanek.
Z-[t.i] muszę ci coś powiedzieć
T-słucham ?
Z-podobasz mi się bardzo zakochałem się w tobie
T- jeju Zayn nie wiem co powiedzieć w prawdzie też mi się podobasz  ale ja jestem zwykłą fanką która mieszka w Polsce a ty w Londynie
Z-ale poczekaj to nie ma znaczenia masz 17 lat możesz ze mną teraz wyjechać Obiecuję  że cię nie zranię ja naprawdę cię kocham
T- Zayn..
W tym momencie cię pocałował. 
Z-zgódź się
T- No dobra
Wyjechałaś z Zaynem do Londynu  nie obyło się od wyzwisk i tp. ale po krótkim czasie fanki cię polubiły. Jeździsz z chłopakami w trasy za 3miesiące masz 18 urodziny kontaktujesz się z rodzicami , pracujesz jako fotograf. Zayn zamierza ci sie oświadczyć i planujecie założenie rodziny.



WIEM NUDNY JAK FLAKI Z OLEJEM ALE NIE MAM CZASU NA WYMYŚLANIE MAM SPORO NAUKI ALE OBIECUJĘ DADROBIĘ TO :P
Horanowaa:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz